• Sus65

Egnabarnoch bonusbarn...fortsättning

Hej hej! Ni som har läst och kommit med råd/stöd i mina tidigare inlägg, kan jag bara säga att det gick åt h-vete!
    Ursäkta ordvalet, men jag känner mig ganska spak just nu.
    För att göra en lång historia kort så har min sambo valt att lämna mig eftersom jag tyckte att dom barnen som bor på heltid hos oss ska ha egna rum! Mycket annat ligger bakom harjag förstått men tyvärr inte fått någon förklaring till.

Men, jag bara undrar hur ska man klara sig nu då!

• Svar på tråden Egnabarnoch bonusbarn...fortsättning
  • Sus65

Hej hej!
    Ja, just nu känns det ganska jobbigt. Jag har fortfarande inte fått någon bra förklaring till att han vill bryta upp. Det tar ett tag innan han får tag på en lägenhet. Jag kommer att bo kvar i huset som är ganska stort(260 kvm)men det behövs med 4 barn.
    Han vill ha allt som vanligt tills han flyttar, alltså inte säga något och vi ska dela sovrum (med allt det innebär!)och umgås med släkt och vänner. Jag har försökt förklara att jag inte kan göra det men han tycker att jag är konstig.
    Nu så sover jag i ett av barnens rum och vill inte ha så mycket kontakt med honom.

Jag har insett att han inte är rätt man för mig och jag måste gå vidare, men det är naturligtvis jobbigt och kommer att ta tid.

Svar på tråden Egnabarnoch bonusbarn...fortsättning