• cokie

Ni i vecka 27, hur mår ni??

Jag är i vecka 27+1 idag! Jag mår jättebra! Jag andas oxå tungt speciellt när jag sover.. Min chef frågade om jag hade gravid täppa för hon hörde att jag andades tyngre!  Jag har lite gravidtäppa men jag behöver bara ta nässpray ibland så det är inte så farligt!

Jag vaknar inte på nätterna av att den sparkar, ibland vaknar jag på morgnarna och känner lite sparkar

Sparkar era bebisar hårt? Har dom börjat sparka på era revben än?

• cokie

Jag tycker jag har känt bebisen mindre den här veckan, kan det vara så att dom redan börjar lite med plats? Eller är det bara att den ligger annorlunda så jag inte känner lika mycket?
    Jag tycker jag mest känner buffar och hur den rör sig, inte så många hårda sparkar..

• cokie

Förresten, hur mycket har ni gått upp i vikt?

Jag har gått upp 9 kilo redan

• cokie

Jag har varit hos bm 1 gång och då var sf måttet 26 och jag låg på översta kurvan! Jag känner hur magen växer så jag är  lite nervös att den ska vara för stor nu på måndag när jag ska dit..

På måndag ska vi till bm och direkt efter börjar våran föräldrar grupp Sen på tisdag ska vi i föräldrargruppen göra studiebesök på förlossningen! Spännande!

• cokie

ja jag vet inte hur många träffar vi har men tror att det är minst fem iallafall..  Jag tror inte jag kommer lära mig så mycket men det är kul att träffa lite folk! (fast jag känner redan 2 par i gruppen..)

Svar på tråden Ni i vecka 27, hur mår ni??