Varför inga tuffa kläder till flickor?
Fast kan man veta att efterfrågan inte är tillräckligt stor om man aldrig har testat en sak? För vad jag vet så har det aldrig funnits ex trosor med spindelmannen.
Fast kan man veta att efterfrågan inte är tillräckligt stor om man aldrig har testat en sak? För vad jag vet så har det aldrig funnits ex trosor med spindelmannen.
iseika
Intressant eftersom de jag pratat med när jag efterlyst mer nautrala kläder i butikerna säger att vi är många som efterfrågar detta samt att det går långsamt frammåt. Likaså ser jag en kraftig ökning på ickekönskodade barn när jag är ute jmf med för två år sean då min dotter föddes.
Sen är det ju till stor del modeindustrin som bestämmer vad vi ska gilla också. Modet kommer ju knappast till genom att kunderna kommer och efterfrågar ex. mer 80-talsinspirerat mode. Däremot matas man från medier m.m. med 80-talsinspirerade kläder och kommer sedan på att man gillar det.
Fast min dotter ska förhoppningsvis inte ha sex ännu på många år och då är det totalt onödigt för henne att veta huruvida barnen på dagis är pojkar eller flickor.
Sen är det värt att påpeka att det inte är så många år sedan alla barnen hade samma kläder(kolt) de första åren och ändå har man lyckats att hitta en partner senare i livet
Eller när man frågar efter ett visst plagg och får frågan pojke eller flicka...