Varför inga tuffa kläder till flickor?
Ja e sjutton glad att det inte finns spindelmannen på flickkläder...tål inte honom...vet inte riktigt varför. Men skulle aldrig köpa Barbie kläder heller!
Ja e sjutton glad att det inte finns spindelmannen på flickkläder...tål inte honom...vet inte riktigt varför. Men skulle aldrig köpa Barbie kläder heller!
Tänkte bara tillägga att jag hittar alltid tuffa kläder till mina döttrar...MEN jag tycker INTE till exempel spindelmannetröjorna är tuffa (och liknande tryck på tröjorna) tycker bara dom e fåniga...
Tigger is a she: Ja, fast man får ju köpa Spindelmannen till sina flickor...om det inte finns trosor kanske inte gör så mycket...eftersom de ändå inte syns;) Man kan ju köpa andra plagg iställe så blir säkert barnen glada ändå;)
För mig spelar det ingen roll eftersom jag köper det jag eller flickorna vill ha och struntar i om det är "pojk". Det finns ju t.ex. en hel del unisex kläder nu antagligen för att efterfrågan ökat...Då kan man välja att handla sånt och där det finns så ändras sdet på fler ställen:)
Tillägger: Tycker man inte det ska vara nån skillnad på flick och pojkkläder så kan man ju köpa kalsongerna. För det spelar ju ingen roll egentligen...vill man förändra marknaden, köper man så mycket unisex kläder man bara kan!
MEN TS: jag tycker du och andra också som vill ha just Spiderman-trosor eller dylikt skall höra av sig till företaget. Inte till kassörskan för hon bryr sig nog inte (inte de flesta i alla fall). Spiderman trosor kunde vara en riktigt bra ide för ett företag och kunde sälja massor OCH kanske leda till fler flickkläder med Spiderman på! DOCK ska man nog inte bli förvånad om företaget anser att marknaden för dylika produkter är för liten...MEN jag tror absolut du har en bra idè där (som utbildad)!
För alla företag vill ju veta vad kunderna tycker och tänker om deras utbud!
Men jag tycker dom har mycket könsneutrala på H&M också, åtminstone här och det borde ju vara lika! Sen om det står uppdelat på kvittot, det vet jag inte för jag har aldrig kollat...ska titta efter nästa gång då!
Jag har aldrig varit med om att man frågat flick eller pojk. Bor i Finland fast inte vet ja om det är det som är skillnaden...men kanske.