Gamla barnprogram
Kommer ni ihåg sångerna till barnprogrammen vi såg när vi var små?
Vilka barnprogram såg ni på när ni var små? Vilka program är favoriterna? Vilka vill vi ska sändas igen? Var julkalendern bättre förr?
Kommer ni ihåg sångerna till barnprogrammen vi såg när vi var små?
Vilka barnprogram såg ni på när ni var små? Vilka program är favoriterna? Vilka vill vi ska sändas igen? Var julkalendern bättre förr?
Gillar att kolla här ibland, kul att se vissa avsnitt av gamla program:
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp
Trolltyg är en favvisarna, men den har jag inte hittat i det öppna arkivet tyvärr. Men det kanske kommer.
Fragglarna tyckte jag om, MEN, jag har ett svagt minne av ett tv-program min storebor tittade på där man skulle ha 3D-glasögon på sej, å jag kan inte komma på vad det hette??
Stella79: Det var inte TV-piraterna? Kommer ihåg att jag var så imponerad av att kunna se saker i 3D
Chillie- ja så hette det nog, ja det va ju så häftigt med glasögonen...
81:a Jag älskade Dr snuggels. Den bästa julkalendern jag verkligen kommer ihåg var nog sunes jul. men skulle vilja se den omtalade trolltider.
Vad hette det programmet som var ett dockhus och dockorna fick liv. Jag tror att det var en fågel i som hette dårfinken???
Hepe: Ballongen spricker tror jag den hette. Min favorit när jag var liten.
Professor Balthazar, Superted, Trolltyg i tomteskogen. Synda bara att trolltyg inte sänds mera eftersom SVTs sändningstillstånd har gått ut och ingen(!) vet vem som sitter på tillstånden. Har den på video som tur är.
vilse i pannkakan och ville valle viktor är klara favoriter
Labyrinth med David Bowie tyckte jag var helt underbar.
Åh! Trolltyg i tomteskogen! Världens bästa!!
Den släpptes precis på DVD som torrent, jag tjyvade ner den i ett nafs, så nu ska ungarna få kolla på klassiker till julen!
Muppet show!
Är det ingen här som minns Nisse & Klara? två dockor, Nisse hade knallrött hår och alldeles klarblå ögon! har pratat med mina vänner men ingen annan kommer ihåg dem
Jag kommer ihåg dem, men var lite för stor för att titta på barnprogram då
Mina bonusbarn brukade däremot titta på det ibland även om det inte var så värst populärt.
FRAGGLARNA!!!
Kan man glömma gamla farbror resande mac
Vad jag önskar att man kunde hittat det nånstans så man kunde titta på det nu när man är hemma och är sjuk
Tårtan,trasdockorna,dårfinkar o dönickar..mina favvisar