• Vickyb

EN eller TVÅ julstjärnor

I mitt vardagsrummsfönster? Vad tycker ni? Blir det för mycket med två?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor
  • markattan

beror nog lite på vilka stjärnot du tänker på Jag ahr en diod stjärna...det enda som lyser är en liten lampa.resten är genomskinligt plast....det hade ex funkat med två sådana i ditt fönster=)

Sådana där orangea stjärnor blir nog lite mkt=P

GHAAA..det finns så MÖCKET hahahah

• ChokladRosen

Jag had esatt dit 2st vita stjärnor..Du har ju mycket i narurfärger i din skala där..

• Vickyb

Jag tänkte mig dessa i papp/ papper.. Sånna som finns lite överallt.. hehe. Ganska så stora ändå.. Hmm.. svårt att förklara.. ska se om jag kan hitta nån bild nåndtans.

• Vickyb
    ChokladRosen skrev 2006-12-01 12:30:18 följande:
    Jag had esatt dit 2st vita stjärnor..Du har ju mycket i narurfärger i din skala där..
    Ja fast nu har jag en röd fondvägg.. hm.. hehe. Var inne på vitt i början innan vi tapetserade om, men nu när vi har en röd fondvägg skulle det kanske vara snyggt med röda?
  • Monstermamman

Två stycken skulle nog jag ha satt upp där.

Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp!
  • ChokladRosen

TS,, med tanke på att du har alla vaser samt denna ursnygga golvlampa i vitt så hade jag satt 2st vita stjärnor..

• nyponsoppa

jag tycker röda stjärnor, rött blir jättesnyggt at bryta av med,
    jag tycker iaf att om man har väldigt neutrala färger så är det kanonsnyggt med någon/några detaljer i någon kraftig färg som tex illrött.
    Såg ju nu också att du skrev att du hade en röd fondvägg...då passar ju rött in ypperligt

♥Stolt mamma till Alicia♥
Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor