• Vickyb

EN eller TVÅ julstjärnor

I mitt vardagsrummsfönster? Vad tycker ni? Blir det för mycket med två?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor
  • Vickyb
    ChokladRosen skrev 2006-12-01 12:38:27 följande:
    Eller varför inte utnyttja dessa fina lampor som du redan har i fönstret..Det är ju så inna med stjärnor på fot nu..Fixa bara stärnan,, du har ju foten ju..
    Ja.. dom är ju oxå fruktansvärt fina..

Vita.. Ja.. får jag bestämma så blir det Vita, men sambon ville ha röda.. för han tycker att det blir mysigare ljus..
  • Vickyb
    Jennaz skrev 2006-12-01 12:40:39 följande:
    Eftersom jag upptäckte att det är tre fönster så hade jag hängt upp en stjärna i vitt i det ena förstret och en liten femarmad vit(eller iaf något litet, kanske en såndär julstjärna på fot)ljusstake i det andra. Det blir lite mycket symmetri ibland! Hoppas iaf att du blir nöjd, hur du än gör i slutändan.
    Det är fyra fönster.. 2 små och 2 stora.. Syns ju inte på bilden!
  • Jennaz

Fast nu när jag läste detta om fondväggen så hade jag nog valt rött som går ton i ton med tapeten...

• Snowgirl

2 vita röstar jag för . För du menar väl hängande julstjärnor, inga blomm-julstjärnor? I.sf INGA.

• Vickyb

Ojoj.. Nu blev det ett svårt val. Fast då måste man nästan hitta samma färg på fonväggen som det ska vara på julstjärnan.. för tänk om det är helt olika nyanser.. Hur tror ni det skulle se ut? Kanske inte tänker på det.. hm.. hehe.

• Vickyb
    Snowgirl skrev 2006-12-01 12:43:33 följande:
    2 vita röstar jag för . För du menar väl hängande julstjärnor, inga blomm-julstjärnor? I.sf INGA.
    blomm-julstjärnor?
  • Alicia05sMamma
    Vickyb skrev 2006-12-01 12:38:07 följande:
    Hmm, då är frågan.. Vita eller röda!? ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
    Vita blir finast i ditt fönster.

Jag har köpt en vit med guld glitter på till Alicia & den är sååå fin Köpte den på Ica Maxi för ca 30 :-
    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Alicia05sMamma
    Vickyb skrev 2006-12-01 12:44:30 följande:
    Snowgirl skrev 2006-12-01 12:43:33 följande: 2 vita röstar jag för . För du menar väl hängande julstjärnor, inga blomm-julstjärnor? I.sf INGA. blomm-julstjärnor? ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
    Blomman Vicky.. Blomman *ASG*
    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor