• Vickyb

EN eller TVÅ julstjärnor

I mitt vardagsrummsfönster? Vad tycker ni? Blir det för mycket med två?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor
  • Snowgirl

Vickyb
    Ja, alltså växter .

• Vickyb
    Haha  Ja nu förstår jag. Nej , julstjärnor i papp
  • Vickyb
    Alicia05sMamma skrev 2006-12-01 12:46:15 följande:
    Vickyb skrev 2006-12-01 12:38:07 följande: Hmm, då är frågan.. Vita eller röda!? ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღVita blir finast i ditt fönster.Jag har köpt en vit med guld glitter på till Alicia & den är sååå fin Köpte den på Ica Maxi för ca 30 :- (¯`°•.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.•°´¯)

Ja vi har ju Ica Maxi här med.. såg deras julstjärnor och det är nog där vi skall köpa dom.
    Men jag har aldrig sätt någon en med guld glitter.. det ska jag kika på idag till hennes rum
  • Vickyb

Det blir nog två vita.. om jag får bestämma. Men det brukar bli så att det är jag som sköter det mesta i hemmet.

Nu ska jag bara hitta ett par snygga panelgardiner.. får köpa dubbelt eftersom jag ska ha en längd i mitten av fönstret oxå.

• MiReDe

Jag tycker att du ska ha en bara *viskar*. Och så kanske en stjärna på fot i det andra fönstret eller en adventsljusstake. Finns fina, stora stjärnor som har snirkelmönster, har sett på plantagen, Mique (stavn.?) och en inredningsbutik som heter engelbrekt. Dom är jättefina! (Tycker två blir för mycket, men det är jag det).

• pr32

Ska du nu ha en längd i mitten också så ska du ju absolut ha två stjärnor!!

• Vickyb

Japp.. 2 stjärnor blir det! Och vita..

Tusen tack för hjälpen!

• Vickyb

Jajemensan.. Tog en bild nu, men den blev inte så bra.. Kommer imorgon eller efter helgen.. beror på hur fullt upp jag har.

Men kan med nöje berätta att det blev 2 VITA

• mammatotoo

Antingen en jätte stor eller två normalstora!!!

Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor