Inlägg från: Vickyb |Visa alla inlägg
  • Vickyb

EN eller TVÅ julstjärnor

I mitt vardagsrummsfönster? Vad tycker ni? Blir det för mycket med två?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor
  • Vickyb

Jag tänkte mig dessa i papp/ papper.. Sånna som finns lite överallt.. hehe. Ganska så stora ändå.. Hmm.. svårt att förklara.. ska se om jag kan hitta nån bild nåndtans.

• Vickyb
    ChokladRosen skrev 2006-12-01 12:30:18 följande:
    Jag had esatt dit 2st vita stjärnor..Du har ju mycket i narurfärger i din skala där..
    Ja fast nu har jag en röd fondvägg.. hm.. hehe. Var inne på vitt i början innan vi tapetserade om, men nu när vi har en röd fondvägg skulle det kanske vara snyggt med röda?
  • Vickyb

Ja men då blir det nog två iaf. Det är sambon som tycker att det blir för mycket med 2.. hehe..

• Vickyb

Hmm, då är frågan.. Vita eller röda!?

• Vickyb
    ChokladRosen skrev 2006-12-01 12:38:27 följande:
    Eller varför inte utnyttja dessa fina lampor som du redan har i fönstret..Det är ju så inna med stjärnor på fot nu..Fixa bara stärnan,, du har ju foten ju..
    Ja.. dom är ju oxå fruktansvärt fina..

Vita.. Ja.. får jag bestämma så blir det Vita, men sambon ville ha röda.. för han tycker att det blir mysigare ljus..
  • Vickyb
    Jennaz skrev 2006-12-01 12:40:39 följande:
    Eftersom jag upptäckte att det är tre fönster så hade jag hängt upp en stjärna i vitt i det ena förstret och en liten femarmad vit(eller iaf något litet, kanske en såndär julstjärna på fot)ljusstake i det andra. Det blir lite mycket symmetri ibland! Hoppas iaf att du blir nöjd, hur du än gör i slutändan.
    Det är fyra fönster.. 2 små och 2 stora.. Syns ju inte på bilden!
  • Vickyb

Ojoj.. Nu blev det ett svårt val. Fast då måste man nästan hitta samma färg på fonväggen som det ska vara på julstjärnan.. för tänk om det är helt olika nyanser.. Hur tror ni det skulle se ut? Kanske inte tänker på det.. hm.. hehe.

• Vickyb
    Snowgirl skrev 2006-12-01 12:43:33 följande:
    2 vita röstar jag för . För du menar väl hängande julstjärnor, inga blomm-julstjärnor? I.sf INGA.
    blomm-julstjärnor?
  • Vickyb
    Haha  Ja nu förstår jag. Nej , julstjärnor i papp
  • Vickyb
    Alicia05sMamma skrev 2006-12-01 12:46:15 följande:
    Vickyb skrev 2006-12-01 12:38:07 följande: Hmm, då är frågan.. Vita eller röda!? ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღVita blir finast i ditt fönster.Jag har köpt en vit med guld glitter på till Alicia & den är sååå fin Köpte den på Ica Maxi för ca 30 :- (¯`°•.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.•°´¯)

Ja vi har ju Ica Maxi här med.. såg deras julstjärnor och det är nog där vi skall köpa dom.
    Men jag har aldrig sätt någon en med guld glitter.. det ska jag kika på idag till hennes rum
  • Vickyb

Det blir nog två vita.. om jag får bestämma. Men det brukar bli så att det är jag som sköter det mesta i hemmet.

Nu ska jag bara hitta ett par snygga panelgardiner.. får köpa dubbelt eftersom jag ska ha en längd i mitten av fönstret oxå.

• Vickyb

Japp.. 2 stjärnor blir det! Och vita..

Tusen tack för hjälpen!

• Vickyb

Jajemensan.. Tog en bild nu, men den blev inte så bra.. Kommer imorgon eller efter helgen.. beror på hur fullt upp jag har.

Men kan med nöje berätta att det blev 2 VITA

Svar på tråden EN eller TVÅ julstjärnor