-
Vilken julkalender genom åren tycker du har varit bäst?
-
Svar på tråden Julkalendrar genom åren
-
Ja många var ju så bra..... Men "Stjärnhuset" var så bildande oxå
, kommer ihåg avsnittet om Lucia så stark. Hu att hon blev blind
. Sif Rud då, bara så underbar på att berätta
Sen kommer man ju inte undan trolltider.... *suckar* så fint det var, man ville vara hon fen, som dock blev förvandlad till "ond".
-
Kapernaum!
-
självklart fem myror
-
Trolltider...så mysigt det var! Tätt följt av Pelle Svanslös. Stjärnhuset kommer jag oxå ihåg som bra...
-
trolltider
-
Sunes jul. Fast eftersom jag bara var 4 då, minns jag inte så mycket, men har sett o efterhand.
Mysteriet på Greveholm tyckte jag väl om. O Pelle svanslös. Och Klasses julkalender, var väl den första jag kunde se o fatta. -
Alla kan inte gilla llt... jag älskar t ex Vilse I Pannkakan... det gör inte så mångatinna skrev 2006-12-02 12:57:01 följande:Jag var 19 år när Mysteriet på Greveholm gick men jag missade inte ett enda avsnitt, hur bra som helst ju! Jag tänker svära lite nu men jag tycker faktiskt inte att trolltider är så himla bra. Var 8 år när den gick andra gången men då gillade jag den inte. Sen har vi den på dvd men jag tycker fortfarande inte om den...Kramar och Ramar!
-
Trolltider!
-
HJÄLP! Har du gått i terapi för det? Om inte - sök nu, fort, fort!Teskedsmamman skrev 2006-12-02 21:00:27 följande:jag älskar t ex Vilse I Pannkakan...
-
Hallå där...har ni problem fortfarande med Vilse i pannkakan o lillstrumpa o syster yster o allt Staffan hittat på? Jag o min bror älskade det och har inga psykiska men av det....
Heja Teskedsmamman!!