• Våran lilla familjs

SÖKES: Stövlar för breda vader!!!

Jag har letat & letat men jag hittar inte ett endaste par som passar....
    Jag har hittat en nätbutik som säljer stövlar med olika skaftvidder - men tyvärr så är de modeller jag vill ha slut.

Jag MÅSTE hitta ett par stövlar.
    Ngn som vet vart man kan hitta stövlar för bredare vader? Även på nätet går bra!
    Priser spelar ingen roll - jag vill bara ha ett par som passar (och är snygga såklart!)

• Svar på tråden SÖKES: Stövlar för breda vader!!!
  • JeckaH

Jag är också medlem i stora-vader-klubben och hittar inga stövlar!!! Tips??????

• Alvarin

Vet tyvärr inte jag heller, men jag har samma problem
    Har grova vader eftersom jag styrketränat massor...
    Hittar du några skulle jag gärna vilja veta var!!!
    Lycka till!

• Ajsen

Här är en till som hoppar på!!!

Tips

Enkla saker gör vardagen lättare
  • BeccaGrodan

kan tyvärr inte hjälpa men har samma problem, stora vader.. är inte så stor i övrigt men just vaderna fick jag mycket muskler i när jag tävlingsdansade för ett gäng år sedan... tyvärr är det väl inte så mycket muskler kvar men de krympte ju inte för det

hoppas någon kan komma med tips!

Jippie Yeay, 23/4 fick vi plus ;)
  • emmye

Jag har samma problem. Man letar och letar..och till slut hittar jag ett par stövlar på JERNS...Ts vilken sida kollar du på, på internet???

• Våran lilla familjs

Åhhh, vad kul att det finns fler!
    Jag är heller inte stor för övrigt.... Men vaderna är stora efter träning !

Ngn som vet vart vi kan hitta stövlar???

• Elfan

Leta efter Palmroth eller Jana - båda är finska märken tror jag och finns med olika skaftvidder. Köpte mina Jana för ca 1 000 kr vilket är helt överkomligt - köper inte så ofta stövlar av det enkla skälet att jag sällan hittar några som passar.

• Våran lilla familjs

Jag kikade på duoboots.se men tyvärr så var de tre modeller jag kunde tänka mig slut & kom inte in i lager förrän efter jul .
    Kika in där!

• Firenze

Får jag också vá med i gigantvadsklubben??!!

~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
  • Våran lilla familjs
    Firenze skrev 2006-12-02 17:15:52 följande:
    Får jag också vá med i gigantvadsklubben??!! ~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
    Jajamänsan - Varmt välkommen till "STORA vaders klubb" !
    Jag sitter själv och tokletar efter svarta stövlar, gärna ridstövel-modell på nätet. MÅSTE ha ett par till alla kommande julfester ju!
Svar på tråden SÖKES: Stövlar för breda vader!!!