• Snova

Hur 17 får man julstjärnorna att hänga rakt?

Morr, pappstjärnorna hamnar snett hela tiden ju! Tips för att få dem att hänga helt rakt?

♥ Lovisa ♥
  • Svar på tråden Hur 17 får man julstjärnorna att hänga rakt?
  • Hemma hos oss

Nej, inga tip. Är just nu helt galen och ovän med min man som hänger alla heeelt snett.

• maddis72

Ja visst är det irreterande!
    Har själv satt upp såna där pappstjärnos som man köper lampa, sladd separat till och hjälp vad jag vridit och dragit i dom idag!

• gealach

Jag har haft en liten mässingsstjärna, som aldrig ville hänga rakt heller. Den snurrade och satt och slog mot rutan hela tiden. Höll på att bli galen. Så jag tar gärna också emot tips...

• MrsMurphy

Sätter mig och invänta ett vettigt svar!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Snova

Hehe, misstänkte att det var precis det här som skulle hända! Massa folk med samma svåra i-landsproblem men ingen lösning...

Borde tas upp i ngn hemmaprogram på TV... Martin? Ernst? Var är ni?

♥ Lovisa ♥
  • Venezuela

Verkar som om vi är flera som bråkat med våra stjärnor idag. Själv har jag köpt en som står upp på en lampfot i ek, men den var inte hellr lätt att få till. När man hade trätt på och vecklat ut stjärnan skulle glipan stängas igen med ngr magneter, men så fort magneterna möttes lossande de från själva stjärnan. Försökte limma dit dom, men det gick inte. Slutade med att jag fick dyka ner i mina scrapsaker och fiska upp en bit floss (en tråd)och knyta fast det hela, grrrr...

• Smajla

Det är därför vi inte har stjärnor Skrattande

//Smajla
Svar på tråden Hur 17 får man julstjärnorna att hänga rakt?