• Askungen

Big Brother 2004 :-D

Äntligen har den nya säsongen av Big Brother startat Nu kommer jag att sitta bänkad framför tv:n varje kväll kl. 19.

Hoppas på att det blir en bra säsong med mkt intriger!! hehe.....

• Svar på tråden Big Brother 2004 :-D
  • BigMama

ja det såg ju lovande ut i gårkväll iallafall :)

• Majälva

Ånej, nu har detta skräpet börjat igen, återigen bästa sändningstid sabbad _varenda_ kväll till råga på allt, en tv-ruta nerlusad med människor som beter sig som små *censur*. Och det värsta är att det sitter 13-åringar och lär sig av vuxenvärlden att det är så här man ska bete sig för att bli populär. Jag är djupt besviken. Igen.

• Firren

Men det är ju sååå tråkigt att de inta kan ta lite "vanliga" människor. Som det var första säsongen. Det är lite värdelöst tycker jag.
    Men det är kalrt det är kanske bara såna som söker nu mer !

• SaraLotta

Man ska nog vara lite speciell för att vilja vara med i det....

• atelli

Manfår väl nästan vara glad om ungarna som tittar på sk*ten har fyllt 13.... Jag tycker att det är hemskt att detta elände sänds före kl 22.

//a

• Vågen

Jag håller med. Jag och min sambo diskuterade detta igår, att det verkligen borde vara åldersgräns på detta program. Kan själv ibland tycka det är ganska roande att se på hur idioterna i huset beteer sig, men samtidigt tror jag inte att de yngre männsikor som kollar på det kan förstå att det är speciella personer som får gå in i huset samt att det är en falskverklighet. Nej sätt åldersgräns på sådana program!
    Om de ska göras överhuvudtaget....? Tycker det är en stor skillnad mellan BB och Robinson tex.

• Tindra

Askungen! Jag är som du.........det är himla tur att vi har två tv så maken också får se på nåt för han hatar BB...........hehehe

• Nina 78

Jag tycker att BB är jättekul, så nu finns det ju något att vara vaken för, annars går jag och lägger mig 1900 numera....

Kram Nina

• Emser

Jag såg 1:a säsongen. Då fanns det många olika sorters deltagare, unga, lite äldre. Det blev därmed många olika intriger och meningsskiljaktigheter.

De senaste gångerna har det bara varit en massa divor och Bimbos.

Detta är min åsikt, så bli inte arga på mig om ni inte tycker likadant.

• Firren

Jag håller fullständigt med om att det inte är ngot som borde sändas den tid det gör. Och kan hålla med om att folk beter sig som ja vet inte vad, så egentligen är ju programmet alldeles kasst!
    Är det just därför man tycker det är kul att se det kanske?

Svar på tråden Big Brother 2004 :-D