• Askungen

Big Brother 2004 :-D

Äntligen har den nya säsongen av Big Brother startat Nu kommer jag att sitta bänkad framför tv:n varje kväll kl. 19.

Hoppas på att det blir en bra säsong med mkt intriger!! hehe.....

• Svar på tråden Big Brother 2004 :-D
  • Jennie Brunflo

Jo jag vet att de tjänar pengar på barturneerna.
    MEN de ska ju åka till det där huset när Lina kommer ut ur BB.
    Då har de ju inte hunnit tjäna några pengar på någon turné!

Om de skulle åka till huset i höst eller om ett år, då hade jag fattat det. Men han har ju hyrt huset från 1/5.

• hoppfull

om lina säger ja så säger hon emot sig själv!!! ja ni som såg början av bb vet ju linas inställning till äktenskap och familj mm.

föresten så börjar det bli lite tjatigt och efterhärmat med alla bb förlovningar...suck! dax för något nytt snart??

bejamin-marie
    christian-fria till sin tjej på utsidan via bikten
    oliver-lina

• Lilla Linnéa

Vem ska ut? Heidi eller Stefan?
    Jag tycker

• Kajsan

hoppfull

Det är ju inte så svårt att ändra inställning till det om man träffar den stooora kärleken.
    Det är trots allt ganska vanligt att man ändrar inställning till sånt.
    Dessutom har hon ju sagt att tiden i huset har förändrat henne totalt...

• Sarasnaran

Jag hoppas oxå på Stefan! Att han åker ut alltså.. Det skulle bli en sån kick för hans ego.. *s*
    Heidi åker ju ut i vilket fall somhelst, så då kan Stefan åka först!

• Kajsan

Snuttenettan

Håller med! Vill se Stefan flyyyga ut ur huset, han skulle bli så paff

• Nanne

Jag skulle aldrig stå ut att leva med stefan..... Fy för att sitta mitt emot honom att äta varje dag. Jag stör mig så på hur han tuggar!! *man ska tugga maten 32 gånger innan man sväljer*

• Lilla Linnéa

Vi får ta och ringa och rösta ut han helt enkelt...

• amathea

Nanne:
    och inte nog med att han tuggar 32 gånger först....
    han ska gärna visa maten genom att prata hela tiden med mat i mun, och att visa hur mat tuggad 31 gånger låter genom att smaska nåt så fruktansvärt.
    Först trodde vi att de va pga micken, men dom andra deltagarna gör ju inte så! *illa så de stör*

Jag har ringt två gånger på Stefan *asgarv*

Heidi kommer ut tids nog ändå!

• Odie

Det värsta är , att det finns faktiskt folkt som gillar Stefan... (??????)
    Hur 17 är dom funtade undrar man.
    Här ska det ringas och röstas på honom iaf.

• amathea

Hua...
    nu blir de ramaskri *skratt*
    Finns folk här som gillar honom juh

• Odie

:) Jaja.. Jag förstår iaf inte!!

• amathea

Inte jag heller.
    Men åsikten är som baken... DELAD! *ler*

• Tindra

Och jag sållar mig till skaran som INTE gillar honom heller, självgoda människor är bara så bläääääää. Sist han var nominerad så röstade jag på honom, synd att det inte hjälpte. Klart är att jag tänker rösta denna gång också för om han inte åker ut på torsdag så kanske han går och vinner (hemska tanke!) och det går jag bara inte med på

• amathea

Tindra.
    jag röstade oxå på honom sist...
    hoppas vi får övertaget denna gång

• Snuttenåjag

Kan glädja er med att jag hör nog till er skara av att vilja att Stefan ska lämna huset - han har gjort sitt.

• KAH

Skulle mycket väl kunna slösa ett samtal på att rösta ut honom, tror också att Heidi åker förr eller senare i vilket fall. Man får passa på när han väl är nominerad

• Jädissen

Jag är en som bytt sida...Gillade honom förut men han är liiiite för tråkig Ut med honom!!!
    Men vad händer mellan Olivier och Lina i framtiden???Hur många tror på att det håller?(ni kanske redan pratat om detta men jag har inte läst igenom hela tråden....sorry!)

• amathea

Jädissen:

Det e ju inte ens nån idé att spekulera om *skratt*
    Med dom två kan nog vad som hellst hända!

• hoppfull

ja tack o lov att smaken är delad

jag gillade inte alls stefan o carro från början men de är de ända som är värdiga vinnare av dem som är kvar!

jag kan inte förstå hur man kan gilla lina??????

har aldrig hört en jobbigare tjej än henne.
    nä hon är bara bra på skitsnack, avbryta, dåligt ordförråd och borde lära sig att prata på en normal nivå så att det inte behöver blöda ur öronen varje gång hon öppnar sin högljudda mun

men även om jag vill att stefan ska vara kvar skulle jag aldrig slösa en kr på att ringa bb!? varför?! mina pengar kan jag ha roligare för oavsätt hur mycket/lite det kostar

Svar på tråden Big Brother 2004 :-D