• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym

Skulle också bli galen,mest för att bli väckt mitt i natten!

• Anonym

Glömde tillägga att han har mobilen på ljudlös så ser de inte föräns vi vaknar...men jag fattar inte varför hon måste hålla på å skriva att hon inte kan sova?!

• Anonym

Ring upp människan du själv o be henne lägga benen på ryggen nu, helst igår!

• Anonym

Alltså grejen är såhär: Han vet inte att jag vet...för jag läser messen i smyg...det vågar jag inte erkänna för honom..men om det fortsätter, så ska jag se till att ställa honom mot väggen...

• Anonym

Om jag inte minns fel så frågade jag honom för ett tag sen varför hon höll på...men han sa bara att de var vänner...
    de haar aldrig träffats på riktigt, men har pratat på nätet i typ 5 år...

• Anonym

Han ber alltid mig sätta på ljudlös så att vi inte ska vakna av mobilerna..
    ärligt talat så tror jag inte det om min kille...men det känns ju lite märkligt. och jag kan ju inte ta upp det eftersom "jag inte märkt sms på natten då de vart på ljudlös"..fast jag läser sen i smyg...

• Anonym

Det stog inget puss eller så heller, bara :"Jag kan inte sova, hoppas jag inte väckte dig nu."

• Anonym

dem måste väl ha någon relation om hon skriver mitt på natten och skriver en sådan löjlig grej som att hon inte kan sova, sånt skriver man aldrigg till någon man inte har en nära relation med eftersom man vet att personen skulle blivit arg pga det, men din kille verkar inte alls bli arg på hennes beteende, vad snackar dom om på internet då? jag menar inte att dem har ett sexuellt förhållande men något måste det ju vara

• Anonym

Jag såg att han hade ett sms och blev nyfiken

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!