Hon messar mitt i natten!!
Ja, men snälla ge mig tips på hur jag kan ta upp det här UTAN att han får veta att jag tittat i hans mobil...
Ja, men snälla ge mig tips på hur jag kan ta upp det här UTAN att han får veta att jag tittat i hans mobil...
Jag vet vad hans svar kommer vara: "Vadå? Det gör väl inget, och hur ska jag veta varför hon messar mig mitt i natten? Det stör ju ingen jag har ju på ljudlös."
Mmm då måste jag bara vänta på nästa sms...
Han tar bort ALLA sms förutom dom som är från mig...även sms som han får och läser när jag ser från killkompisar tar han bort...så får inte ut nåt av att be honom att få läsa.
Min mobil har ringt på natten nångra gånger och därför bad han mig stänga av ljudet..
Ja, alltså jag TROR inte att det är något, men jag tycker det känns lite obehagligt..
Så snälla, hur ska jag gå vidare nu utan att han får veta att jag smygtittar?
Ska jag vänta på nästa sms från hennne? De kanske messar mest på dagen, vad vet jag... ååh
varför skall han bli sur av att du tittat i hans mobil? om han nu blir arg så beror det på att han inte har rent mjöl i påsen, man ska väl inte ha några hemligheter för varandra om man lever i ett rörhållande, jag skulle inte bli arg ifall min sambo tittade i mob
Minxy - Tack..men grejen är att jag inte kommer få ut något av att fråga. För hans svar kommer bara vara att han inte tycker att hon beter sig konstigt...
Skärgårdsfru - ....jag raderade det....
Jag har kommit på vad jag ska säga...:
"Jag hade en så konstig dröm inatt, jag drömde att *hon* stötte på dig. Det var så obehaglig dröm, det stämmer väl inte?" typ..?
Jag tror att om det är något kommer jag att se de på honom och då kan jag fråga mer..
men om jag säger att jag vet får han veta att jag snokat och håller jag hellre tyst.. vill inte att han ska veta det, har gjort de förut å då sa han att han tycker att det förstör att jag inte litar på honom o måste snoka..
Min kille jobbar natt, frågade honom på msn nu om tjejen stöter eller är intresserad..han lovade att så var inte fallet...får väl lita på honom.
Marsch - Läs hela tråden innan du uttalar dig..
Jag har ju inte gått igenom hans telefon! Jag läste ett nyinkommet sms, det var allt. Jag brukar inte göra så.
TS, jag hade också kollat hans telefon om jag var du. Och det tror jag de flesta här inne också skulle ha gjort om de var i din sits. Misstänker man något vill man ju ha lite fakta så man vet.
Eller hur hade ni gjort? Pratat? Och han svarar med neka hela tiden. Släpper inte den känslan, vad gör ni då?
Tack för stöd
Jag träffade honom en snabbis nu, han kysste mig och såg mig i ögonen och lovade att det inte var något. Så jag tror honom
Det är så skönt att bolla tankar här med alla, tack!