Jag har inte trott att filmjölk innehöll alkohol, men har läst det ett antal ggr i olika trådar på denna site, att jag till slut frågade en efter en källa, för argumentet är ju patetiskt. Men fick inget svar på det, så beslöt jag mig för att maila Arla och göra slut på det löjliga argumentet en gång för alla...
Jag äter också smarriga såser, däremot dricker jag inte lättglögg eller cider och annat. Men det är ju helt upp till var och en.
Så denna tråd var inte fr att jag var nojjig, utan bara så jäkla irriterad på att man istället för att tycka att alkohol eller nåt anna är OK och stå för det, så drar man till med en sån löjlig sak som att fil innehåller alkohol. Det känns som om man då för sin egen skull vill göra alkohol ok, alltså att man underlättar sitt samvete. Fattar ni vad jag menar utan att det blir ett påhopp. Jag tycker att alla får sköta sin graviditet som de vill, men när dåliga argument dyker upp då undrar man vad som rör sig i huvudet, det  är då jag undrar om man drar till med e nsån sak för att underlätta sitt samvete...
Fattar ni nu hur jag menar...