Inlägg från: AngelMed Kevin |Visa alla inlägg
  • AngelMed Kevin

varning for nordea

rokka gill

Står det att jag anser att ts ljuger??? Vart står det?
    Det är din TOLKNING av mitt inlägg..och det betyder inte att det är vad jag skriver..

ÄVEN om ja..eftersom att jag anser att banken har säkert sin sida av detta..

• AngelMed Kevin

"VALJ INTE NORDEA! "

är ganska tydligt aför mig att man vill göra mer än att bara varna..man vill helst se en bojkott av Nordea..

Så jag ska byta bank fast jag inte råkat ut för något????
    Finns ingen anledning.. och för mig är barns säkerhet i en bil inte samma sak som en bank och att dom råkat föra över för mycket pengar.. det handlar inte om liv eller död..så den jämförelse köper jag inte

• AngelMed Kevin

illa berörd..

så fort man får lite mothugg och motargument i detta forum så blir folk illa berörda eller tar illa upp.

Bara för att man inte håller med ??!!
    Och ja det ÄR ett öppet forum!! Och om man inte tål att få svar som kanske inte passar så bör man inte skriva nåt heller från första början..

jag håller fast vid att det finns TVÅ sidor av detta..så varför ska jag ta någon i försvar innan jag vet vad som hänt..HELA historien.. är så med ganska mycket saker.. man bör inte välja sida innan man har alla kort på borden.. sen att det är tråkigt att det hänt.. SJÄLVKLART.. MEN jag tänker inte döma ut en hel bank pga det.

• AngelMed Kevin

rokka jill

ehh nej.. men jag har min åsikt..too bad om du inte kan ta det..

• AngelMed Kevin

svalis..

kan inte annat än hålla med dig..håller med i allt du skriver..

så fort man går emot strömmen så är man otrevlig osv. Och som du säger.. man läser in det man vill se..inte helheten av det man skriver..och som du skriver..det ÄR osannolikt att samma familj råkar ut för tråkigheter..i samma bank dessutom..för mig ÄR det osannolikt..men det har ju hänt..och det är inget jag ifrågasätter..

jag skrev oxå att jag ändå inte tycker att man ska döma ut en hel bank..och om JAG nu ska byta så ska det vara på bättre grunder än bara den enas version av det som hänt. Hur ska man annars få en komplett bild av situationen?

• AngelMed Kevin

trotsar??

Bara för att man inte håller med så blir det ju ramaskri.vem trotsar egentligen?

• AngelMed Kevin

ts

Du tycker jag ärotrevlig för att jag inte håller med dig..
    Hur du läserin det jag skriver och tolkar det..TROTS att jag skriver att det INTE är som du/ni tolkar det..så är ju knappast problemet mitt!

Tycker det är så barnsligt att man inte ens kan ta att man inte tar dig i 100% försvar!!

Och Rokka jill

att jag är sjukt otrevlig..hmm bara för att jag säger vad jag tycker..och att jag anser att det finns 2 sidor av detta`?

Då frågar jag såhär..

Om nån går och pratar en massa om dig på jobbet t.ex för att du sjabblat med något..och alla på jobbet tycker du är en idiot..skulle du tycka det är ok att folk enbart lyssnar på din kollega istället för att prata med dig oxå om vad som hänt?
    Eller skulle du tycka det va helt ok att ingen vill jobba med dig längre pga det dom hört att du gjort..utan att du kommit med din sida av det hela?

• AngelMed Kevin

och rokka jill

vara uppmärksam och ta varningar på allvar..

Har under 10 ALDRIG haft problem med Nordea..dom ggr det varit nåt jag inte greppat har jag ringt och fått bra service..

vad ska jag vara uppmärksam på? överföringar som blir fel ser jag ju direkt och tar problemet då så det är inget jag kan göra förrän felet är gjort i såna fall..

• AngelMed Kevin

rokka jill

när tog jag åt mig..snälla förklara det för mig!

Svar på tråden varning for nordea