Inlägg från: AngelMed Kevin |Visa alla inlägg
  • AngelMed Kevin

varning for nordea

ja för att du kommer med påståenden om att jag anser att ts ljuger..klart som sjutton jag tar åt mig då när det va efter mitt inlägg du skrev det.

Anser att jag har rätt att få säga att så inte va fallet.
    Eller anser du dig ha rätt att påstå att folk påstår att ts ljuger pga det sättet du läser in saker på?

• AngelMed Kevin

rokka jill

Så om jag haft min mercedes i 10 år,och just din råkar gå sönder..såska jag sälja min?

Har V70 som har brunnit närfolk kört den..jag har fortfarande kvar min..

Jag drar inte ett helt företag över samma kan och dömer ut..det finns måndagsexepmlar överallt..det betyder inte överlag at hela bolaget är skit..

såå synd att det finns så mycket folk som gärna drar allt och alla över samma kam..ganska sorgligt

• AngelMed Kevin

förstår det rokka jill

inte lätt alla gånger...

• AngelMed Kevin

är det naivt och inte bojkotta något bara för att det finns en del missnöjda kunder?

Ge alla företag backup..?! Ehhh vaddå sparka på den som ligger..man FÅR faktiskt ifrågasätta en konsumet oxå..likväl som man får ifrågasätta ett företag..

Men rokka jill..ja det är MÅNGA saker som är bra att veta..men tro mig..det finns inget företag,bank, butik..som ALDRIG gör fel..det är mänskligt

• AngelMed Kevin

skulle man skriva en likadan tråd om alla andra banker skulle det finnas minst lika många nöjda/missnöja kunder...
    Ingen bank är perfekt..jag har dock ALDRIG råkat ut för någotmed NORDEA

• AngelMed Kevin

Ja visst gör jag det!!!

Tycker detta börjar bli så fruktansvärt fjantigt så jag mår illa..

skjut mig som inte håller med om att man ska döma ut en hel bank..

herregud..rena sandlådebeteendet

• AngelMed Kevin

SOFFI

Ja men det är väl bara ett kontor du har där din pb finns?
    Det är ETT kontor i såna fall av säkert 100 st eller fler..

Därav tycker jag inte att man kan dra alla över en kam. Det kontoret JA, men inte hela Nordea

• AngelMed Kevin

oj

Hann inte med skulle skriva att jag håller med dig

• AngelMed Kevin

soffi

det är du som tar det som att alla är otrevliga så fort man inte är på din sida..alla som inte är på din sida är otrevliga enligt dig..

Varför har du så svårt för att kunna ta kritik själv, du kritiserar ju en hel bank

• AngelMed Kevin

jag är otrevlig för att jag inte tycker som du.. så fort man ifrågasätter dig eller tycker att du kanske överdriver i vissa saker så är man otrevlig..och det är så lätt för dig att ta till att man är otrevlig..

Jag är inte alls otrevlig..och du har valt att tolka mina inlägg på ett sätt som bara du kan stå till svars för..inte jag.. du påstår att jag säger att du ljuger..vilket jag inte gjor..och du tar upp det även fast jag sagt att det inte är så jag menat och sagt..

Du lägger ju ribban själv..du har inte varit så himla trevlig alla gånger i dina egna svar heller..så kasta inte sten i glashus

• AngelMed Kevin

det är hur du läser inlägget..betyder inte automatiskt att jag är otrevlig bara för att du läser in just det du vill..inte helheten..om du anser det är otrevligt så äger du problemet..det gör inte jag

• AngelMed Kevin

du ser ju själv soffi..

och så säger du till oss att hålla god ton..som sagt..kasta inte sten i glashus..

• AngelMed Kevin

soffi

du får ursäkta men du hoppas ju på allt och alla nu.

Varför säger du till oss att hålla god ton i tråden när du inte gör det själv, du är faktiskt inte själv speciellt trevlig och kan inte ta att folk inte hållr med dig, skriver" cut the crap" och såna saker..

varför startar du en sån här tråd om du inte kan ta att folk inte ligger på din linje..dom som hålelr med dig är sååå gulliga..dom som inte håller med dig..och inte tycker att det är rätt att döma ut en hel bank ..dom är otrevliga.

Ett tips bara när du startar en sån här tråd då du vill att folk inte ska välja en viss bank..räkna med att få mothugg och att folk ifrågasätter varför man ska döma ut en hel bank?

Gå till din ica affär..finns både nöjda och missnöjda kunder där..som har haft otur att kanske få hem dåliga varor inom kort tid, en kund på ett kreditbolag som fått fel på sin faktura 2ggr.
    En kund som alltid köpt ford, men köper volvo och den går sönder.

Men guess what.. ica har oxå mycket nöjda kunder, kredit bolag har oxå nöjda kunder..och när det kommer till datorer och människor så kan man inte alltid göra 100% rätt..människor är inga datorer och maskiner som aldrig gör fel.

Volvo har oxå många nöjda kunder..men oxå många missnöjda..och JA det handlar om slumpen och att man har haft otur..man KAN INTE få det till att hela ica är skit, hela volvo är skit.

Det är ju bra att din PB har fått varningar..och förmodligen är dom väl inkompetenta just där..och att ni har haft oturen att råka ut för inkompetenta männiksor..men dom finns överallt, och finns på andra bakner oxå..det finns alltid folk som inte borde jobba med det dom jobbar med.

Men för guds skull.. man KAN inte döma ut en hel bank pga vad enkilda anställda gjort.

• AngelMed Kevin

hoppar ska det stå i början..inte hoppas

Svar på tråden varning for nordea