• stinaliza

Nån som har kort på fondvägg?

Har ju planer på att göra om sovrummet med en fondvägg. någon som har det och som har kort? Färgkombinationer mottages också tacksamt!

• Svar på tråden Nån som har kort på fondvägg?
  • LinaT

Snygg färg kanelia! Påminner om den vi har i sovrummet...

• morotsland

Jag har en... Lite galen kanske, men kalassnygg tycker jag. Kolla själva

• meya

Vi har en randig i sovrummet och en "blåbärs-mjölk" i vardagsrummet... Kollla i galleriet vetja!

• tribal

Vi har lila fondvägg i sovrummet. Tyvärr inget foto, men de övriga väggarna är beiga.

• kanelia

Synd att jag inte har kort på mitt förra kök i denna datorn. Hade en skitcool mörklila fondvägg, såg precis ut som mosade blåbär när man målade med den!

• Isanna

Jag har två röda väggar och två beiga i matrummet, skulle måla bara en vägg röd, men det vart så snyggt att jag tog två. Kika på min hemsida www.anna.just.nu under "Så här bor vi" och sen under "Matrum".

Färgerna kommer från Coop Forum.

Anna

• Silence

Vi har en olivgrön fondvägg i vardagsrummet, resten är vintervitt.

• Stellamum

En röd finns i vårat vardagsrum bakom tv´n (och i bildgalleriet!), tycker man behöver lite energi där!

• CTS

Vi har en lila i sovrummet, den är mörk lila & sedan ljuslila på resten av väggarna. Ska gå & ta ett kort nu & lägga i galleriet ifall du är intresserad!

• Andersson

vi har en blå fondvägg, tapeter från borås eller va det sandberg med lite guldmönster på (väldigt diskret!), se bildgalleriet!

• mmonika77

Såg en jättehäftig "fondvägg" som de gjorde på roomservice med tjejen som typ hoppade ur väggen. Någon mer som såg det?

• Majsan70

Jahaja...inte ännu men efter helgen såå...

Vi skall måla en fonsvägg i vardagsrummet. Den skall vara i färgen Tiramisu och resten skall vara sandfärgat.

Skitkul att se alla förslag härinne...

• Andersson

la precis till sovrumsbilden, tog visst bort den för en stund sen.. och jag har sett roomservice - det blev ballt, beskrivning finns på nätet!

• TigerLily

Har fondvägg i mitt vardagsrum/sovrum..finns i mitt galleri. Ena väggen är svart med en massa tavlor på barnen..som ett galleri, de övriga är benvita å väggen mittemot den svarta är ljusrosa, dock inte färdigmålad ännu som man ser på bilden...

Svar på tråden Nån som har kort på fondvägg?