Inlägg från: OhBabylove |Visa alla inlägg
  • OhBabylove

pimp my hyresrätt!

Vilken bra tråd jag hittade! Ska flytta till en 3a nu i årsskiftet med gubben, var o kolla på den o den ser för hemsk ut!!!huu bara tanken...så det var bara att gå till föreningen o välja tillval, några tapeter o golv får vi utan tillägg men vissa får vi betala för. Men vad gör man inte?!
    Gubben valde nån beige-brun färg till skåpluckorna???!!!vilket jag hoppas blir bra, så byta knoppar är ett måste!!! men det är kul att veta att han e liiite engagerad (stavas?)

Man vill ju inte lägga ner för mycket pengar på en hyresrätt, man får ju ingenting för d i slutändan...förutom att d höjer hyrorna jämt!!!
    Men kakelfogen lät som en bra idé, köpte du den i vanlig färghandel???

• OhBabylove

Har ni några bra tips för dessa mängder av garderober???
    Har tänkt att dölja dessa med draperi som går längs hela längan, från golv till tak...
    Men det kanske finns bättre idér här????!!!

• OhBabylove

Smajla
    Trådgardiner???? U lost me

Kommer även få gråa dörrar med gråa handtag, har sett nått laminat-plast liknande,tror jag,man kan sätta på dörrar, (med bild?!)Eller har jag sett fel? är dessa lätta att få på o av?

• OhBabylove

Smajla
    Aha!!! nja, tänkte nog täcka det helt, det löses, tack ändå!!!

Twid
    Bli bra i slutändan.....det får vi hoppas, lillrumpan ska ju parkeras där tillslut?!

Tänkte bara önska Alla En Riktigt GOD JUL

• OhBabylove

Ciita och Twid ni har det jättefint hemma hos Er!!!!vill oxå får iordning på "skiten" här i mitt hus, hahah, hus, tjena!!!

Personligen så skulle jag välja matsalsbord, vet inte hur utrymmet är i ditt köket!?! men lättare och trevligare med tillställningar. Jag skulle välja ett bord som går med bokhyllor och soffbord för att binda ihop rummet, men ändå få en slags gräns så att jag fick två rum i ett... fattar ni ????

• OhBabylove

Badrum...ja du, suck...vad kan man gör med ett sånt?! Golv får man inte byta hur som helst, vi har ett GRÖNT!!!!
    Ska allafall måla väggarna vita, sen har jag som tur är ett duschdraperi som går i vitt/ljusgrönt/lilarosa, sen är det doftljus för hela slanten om det inte kan se bra ut för ögonen så får man gå på näsan
    ska köpa skåp i denna serie
    www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&langId=-11&parentCats=15553*16264&categoryId=16313&productId=63037&chosenPartNumber=80089705

• OhBabylove

gick inte så bra?! IKEA FLÅREN i allafall

• OhBabylove

Har en liten fråga
    När man ska skruva el borra upp hyllor och krokar i badrummet (ej kaklad vägg) ska man då göra ngt speciellt för att undvika fuktskador?? typ använda silikon el liknande??? kommer ej vara i direktkontakt med vatten, men väta/fukt/imma uppstår ju när man duschar...

• OhBabylove

Har köpt tvättmaskin, vilken befrielse men jag undrar om ni vet hur mycket det kostar att beställa installation av elektriker... Eftersom det inte är hyresvärdens maskin så gör dom själva ej installation, för om nått skulle gå fel så får dom stå för kostnaderna...

• OhBabylove

Vilken fräsch lgh, man kan nästan tro att det är BR med tanke på köksluckorna och hela fräschören på lgh... Grattis!!!! jättevackert inrett oxå lite avis är man då....

Svar på tråden pimp my hyresrätt!