pimp my hyresrätt!
OhBabylove skrev 2006-12-11 14:32:26 följande:
Har ni några bra tips för dessa mängder av garderober???Har tänkt att dölja dessa med draperi som går längs hela längan, från golv till tak...Men det kanske finns bättre idér här????!!!Twid skrev 2006-12-11 23:51:09 följande:
oj! här har det hänt grejjor!!va kul!!kanon bra tips det där med nya knoppar i köket!!så långt har jag aldrig tänkt!! har iaf bytit knopparna i vårat sovrum där det var fula vita plast knoppar! någon som har tips på vart man kan hitta snygga knoppar till ett bra pris!?dom vi har i sovrummet är as fina från ikea! typ smide eller nått! men är lite tråkigt att ha likadana i köket. skåpluckorna är helvita och släta..hur tråkiga som hällst=/färgen som jag fyllde i fogarna är köpt på en vanlig färghandel! här istan är det alcro tror jag! men den finns nog att få tag på i dom flesta! om inte annat så kan man be dom beställa hem den!! och kan säga nu när jag är klar!!fy tusan vilken skillnad!!ser hur rent och frächt ut som hällst!!super nöjd!!Zsarah skrev 2006-12-17 22:57:40 följande:
hej,hur ska man få det hemtrevligt å lite mera färg i lägenheten, vi har vita väggar och vit soffa, och det är små fönster i lägenheten så med gardiner får man inte någon färg.. någon som har några tips?