pimp my hyresrätt!
OJ VILKEN BRA TRÅD, HAR EN trea med min man och sos. vi hade tur när vi fick lägenehten då den skulle totalrenoveras. vi fick välja alla tapeter , kksluckor, skåpsluckor , golvmattor.
visst var det itne så mycket välja på men blev hyfsat bra..ska se om jag kan ta mig i kragen och ta lite kort...
vi valde ek i köket och en plastmatta imitation av tegelgolv...mycket snyggare än den enfärgade mattan man brukar få ,...sen har vi samma golv i hallen och det blev till min stora förvåning rktigt snyggt..ni kan gissa att det var maken som valde golvet..
sen har vi valt parkettplastmatta i sovrummen ch även där ek i skååsluckor så det blev inte alls farligt med många garderober ..bara lite svårt möblera...
vardagsrummet är vi nästan klara med förutom att jag inte har råd löpa en 4 meter gardinstång, vätar att den ska vara på rea s åpnu har vi en sned sådan
annars väntar vi nu i dagarna möbler till lillens rum , bara taklampa och gardiner fattas och jag kan knappt sova bar atänker på hur vi ska göra och var allt ska stå...hoppas tråden är aktiv sen n är jag lagt ut lit ebilder så ni kan komma med massa tips...
det tråkiga rummet är sovrummet men det tar vi tag i sen ,,hara bara en säng än så länge utan ram då jag har svprt hitta ngt jag gillar...
men badrummet får mig att gråta..ljusorangeväggar med några konstiga blommor, massa hål i väggarna, ett skårp i brunt och ett i vitt..toastolen är så äcklig , golvet är skadat men det vill de inte göra ngt åt