Inlägg från: TjEjLiGaN |Visa alla inlägg
  • TjEjLiGaN

pimp my hyresrätt!

Har tråden bland mina favoriter.
    De här me o byta handtag till köksluckorna är någ jag velat göra länge. De gör faktiskt mycke att byta.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

De är väldigt olika de där om man får måla om el inte.
    Beror på vilken hyresvärd man har. Är absolut ingen självklarhet.
    Jag ska ringa min hyresvärd i morrn föresten o fråga om jag kan få måla om i vårat sovrum + dotterns rum. Hon har gröna väggar o säger "mamma, nu får du ta o måla om för jag är trött på de gröna, jag vill ha lila el rosa" Glad
    Vi har gula väggar i vårat rum. Vi vill ha ljus färg, kanske lavendel.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Vad menas me bofond?

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Nån som kan ge råd o tips på hur man målar på tapeter o vad man bör tänka på?

Jag målade på tapeterna i min förra lgh. De va nämnligen så att jag fick en skuld på nästan 10 000:- pga slitage men åtgärdade genom att måla. Resultatet såg jag o levde me de i några dar högst men vet inte hur de höll o så nu efteråt.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Fult som faan me citroner, frukter o blommor i huvudtaget egentligen.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Faan va irriterande. Jag beställde en massa varor från Jotex. Vissa varor kom tidigare än de va sagt, resten håller dom kvar 2 veckor till trots att dom först sa vecka 5, sen 7 o idag ringde jag för o kolla om dom skickas nästa vecka nej inteförst vecka 8 o då var jag dessutom "tvungen" att ta bort en av grejerna för just de var slut. Faan va dåliga dom är på o informera.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Förra helgen blev jag helt klar me dotterns rum (tog 2 dagar).
    Har målat vårat sovrum 1 gång. Färgen räckte inte så jag är inte klar men kommer köpa mer färg då lönen kommer nästa gång (den 26:e den här månaden) o se till o bli klar. Har börjat lite halvt i förådet som vi har i lgh men där behövs oxå mer färg.

Bilder på vårat hem finns i galleriet. Har tagit bilderna me mobilen så bilderna är små.

Mamma till en busunge
  • TjEjLiGaN

Super fint kök!!

Prins William skrev 2007-03-02 18:44:32 följande:
    NU ligger det NYA bilder inne *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    Mamma till en busunge
Svar på tråden pimp my hyresrätt!