pimp my hyresrätt!
Har tråden bland mina favoriter.
De här me o byta handtag till köksluckorna är någ jag velat göra länge. De gör faktiskt mycke att byta.
Har tråden bland mina favoriter.
De här me o byta handtag till köksluckorna är någ jag velat göra länge. De gör faktiskt mycke att byta.
De är väldigt olika de där om man får måla om el inte.
Beror på vilken hyresvärd man har. Är absolut ingen självklarhet.
Jag ska ringa min hyresvärd i morrn föresten o fråga om jag kan få måla om i vårat sovrum + dotterns rum. Hon har gröna väggar o säger "mamma, nu får du ta o måla om för jag är trött på de gröna, jag vill ha lila el rosa"
Vi har gula väggar i vårat rum. Vi vill ha ljus färg, kanske lavendel.
Vad menas me bofond?
Nån som kan ge råd o tips på hur man målar på tapeter o vad man bör tänka på?
Jag målade på tapeterna i min förra lgh. De va nämnligen så att jag fick en skuld på nästan 10 000:- pga slitage men åtgärdade genom att måla. Resultatet såg jag o levde me de i några dar högst men vet inte hur de höll o så nu efteråt.
Fult som faan me citroner, frukter o blommor i huvudtaget egentligen.
Faan va irriterande. Jag beställde en massa varor från Jotex. Vissa varor kom tidigare än de va sagt, resten håller dom kvar 2 veckor till trots att dom först sa vecka 5, sen 7 o idag ringde jag för o kolla om dom skickas nästa vecka nej inteförst vecka 8 o då var jag dessutom "tvungen" att ta bort en av grejerna för just de var slut. Faan va dåliga dom är på o informera.
Förra helgen blev jag helt klar me dotterns rum (tog 2 dagar).
Har målat vårat sovrum 1 gång. Färgen räckte inte så jag är inte klar men kommer köpa mer färg då lönen kommer nästa gång (den 26:e den här månaden) o se till o bli klar. Har börjat lite halvt i förådet som vi har i lgh men där behövs oxå mer färg.
Bilder på vårat hem finns i galleriet. Har tagit bilderna me mobilen så bilderna är små.
Super fint kök!!