Inlägg från: vilda12 |Visa alla inlägg
  • vilda12

pimp my hyresrätt!

Min hyresvärd kommer nog inte bli helt nöjd när jag flyttar en dag.. har målat/fixat om överallt typ! Helt utan omtanke för kommande hyresgäst! hehe..

I köket har jag målat vinrött (hatar kök.. särskilt sånna som ser ut som kök.. blå-vit..kräx!) och limmat bladguld över en ful bård. Till det har jag chockrosa bord, stolar och soffa, och textil i lila, brunt och lime! Letar efter cool vaxduk att klä in köksluckorna med.. nu är dom gula :( skall måla några utvalda luckor med griffeltavlefärg med.

I hallen, som är låångsmal, har jag målat breda ränder i beige/grå och mörkbrun..

sovrummet har en brun fondvägg med en stoor cirkel i bladguld.

Lillans rum är ljuslimeaktigt. kan man säga solgrön??

I stora rummet har jag så mycket grejjer att väggarna fick stå tillbaka.. blev gråbeige.. annars hade det bara blivit föör mycket!

rolig tråd förresten.. har så klart inte orkat läsa hela.. (få se om nån orkar läsa mitt låånga ointressanta inlägg:P)

• vilda12

ska se om jag får lite tid över å fota! :)

• vilda12

är det i badrummet du har gult? blev lite borttappad bland alla icke-existerande radbyten! hehe
    Jag hade vitt tråkigt badrum, målade stora bruna, ljusturkosa och turkosa blommor med guldkanter på väggen över badkaret, och till det har jag en knallturkos spetsgardin istället för duschdraperi.. sååå effektivt, hehe..

• vilda12

har målat köksluckorna med griffeltavlefärg nu (nja..inte alla, men 5) och bytt till blingiga knoppar från indiska, nu ska jag packa in resten av luckorna med tapet och kontaktplast är det tänkt. (tapeten hanna, den med skogsmotiv) men så har jag fastnat frmför datorn istället... :S

• vilda12

puh.. nu är köket äntligen omgjort! inga gula köksluckor längre! såå skönt!! :D :D

• vilda12

monsa: snyggt! bladguld är så j-a fint! (antar att det är det på den orange väggen) har också använt det. ska se om jag kan få upp lite bilder med.

• vilda12

prins william: köker blir jättefint! är så fint med mörka färger i kök, gillar inte att de ser ut som.. ..kök! hehe

Svar på tråden pimp my hyresrätt!