Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

pimp my hyresrätt!

kika in hos mig håller på och tapetserar om...får kolla i "före bilder" i mitt galleri...
    kass kvalite då d är mobil kort men iaf...

• mrsbygg
    Solaris skrev 2007-02-02 18:21:11 följande:
    Fint hem du har, Smajla.Kul med renovering, kommer bli jättesnyggt, mammab Mamma till Alida född den 28/9-06
    tack solaris!!
  • mrsbygg

nu ska ja ner på stan å köpa lite små saker lamskärmar osch prydnader osv osv...
    ska bli skoj..va tror ni om ha lite grönt till vardagsrummet?

sen blir det turkost till sovrummet eftersom det är i våran fond tapet!

• mrsbygg

hua, shoppat lite idag lamskärmarna var så klart slut..så får leta efter andra!!
    men beställde iaf tyg till gardninerna som vi ska ha i sovrummet..1200:- gick det kalaset på Förvånad helt galet dyrt, men men..enda jag hittat hitills som passar någolunda in!

• mrsbygg
    eilema skrev 2007-02-07 19:34:48 följande:
    hua, shoppat lite idag lamskärmarna var så klart slut..så får leta efter andra!!men beställde iaf tyg till gardninerna som vi ska ha i sovrummet..1200:- gick det kalaset på  helt galet dyrt, men men..enda jag hittat hitills som passar någolunda in! Oj, det var inte dåligt! Mina gardiner idag jag köpte kostade 79 kr styck. Extrapris, helt okej för mig! Hade räknat med 400 kr för sovrumsgardinerna och fick de för 160. Perfekt! Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    härligt!! jag har letat å letat..men hitta verkligen inte det jag vill ha..
    så fick bli det där som vvi beställde idag..visar sig om d passar in eller inte..
  • mrsbygg

hitta gardiner direkt till v-rummet å köket! men sovrummet var omöjligt så fick bli dom här..vet inte ens om d komemr passa men jag har gett upp nu! hehe

• mrsbygg

*puh* nu börjas sagas rum bli iordning..nu ska bara alla leksaker sorteras så man vet vad som ska vara kvar och vad som ska ner till källarn...allt får liom inte plats i hennes rum hehe..

• mrsbygg

asså jag orkar verkligen inta ta tag i alal tusen leksaker å grejjer som måste sorteras *suck* får fixa det imorrn..
    humf vill få upp hennes hyllor ja käpte idag så jag kan ställa upp böckerna..dom ligger över allt i lägenheten hehe..blir så trött..
    men d jobbiga vi har ingen borr just nu, tror jag inte iaf..beror iof på va d är för vägg..

äsch nu börjar ja tänka högt..får se om ja hinner klart någorlunda imorrn så kommer det in lite halv kassa mobil bilder..
    hittar inte min batteri laddare till kameran..*suck..*

• mrsbygg

lycka till me tapetserandet idag tjejjor!
    en annan ska försöka få lite orning på sagas rum..kommer ta evigheter men men..
    får försöka hitta nå sätt att dela upp det på!

ska försöka åka iväg å köpa lite handukar å skit sen så d blir fint i badrummet!!

• mrsbygg

baahh, ont i fingrar å armar..skruvat ihop en bänk å en hylla till badrummet som jag köpte igår på ikea..helt slut. två skruvar gick sänder tom skit grejjer!! *sur*
    men nu är det klart iaf, nu är d bara handdukar som fattas, och en matta...

Svar på tråden pimp my hyresrätt!