Inlägg från: Prins William |Visa alla inlägg
  • Prins William

pimp my hyresrätt!

eilema-

hur går det för dig??? e du klar??? jag har knappt börjat hahah det vart mkt nu i helgen...det enda som jag har gjort är havla borttagningen av bården som har setat där

hur går det för er andra??

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-11 20:09:02 följande:
    äsch...jag har vart lat..måste fixa sagas rum..men jag orkar verkligen inte! så himmla mycket grejjer så ja blir tokig..ska försöka få det någorlunda klart i veckan, resten av våra möbler sk akomma i veckan så då kanske man får lite glöd tillbaka!!
    hihi DU o JAG....hihi lata alltså...hihi nu jäklar tar vi tag i saken i v iallfall
    eilema skrev 2007-02-11 21:37:23 följande:
    Här kommer bilder på min fiiiina tapet! Det är ingen fläck på väggen IRL utan den kommer från kameran eller blixten eller något. Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    SHIT va duktig du e!!!! o du klarade det under helgen!!! suuuuper!! nu e jag avis!! men jag SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA börja immorrn!!!
    ni KAN ju tjata lite på  mig hihi

o det vart SKITFINT JU!!!
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-13 21:19:40 följande:
    Prins William: Hur går det? Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    hmmm...jodå...det går framåt hahah....nu e det bara o slipa kvar SEEEEn ska tapeterna upp jag får ju lust o fixa så sent på kvällarna...å dom senaste dagarna så har william somnat i våran säng....så det har inte gått så bra men imorrn ...hoppas jag!! fan ska ställa kl så jag går upp i tid!!! eller tidigare
    !jag går ju upp vid nio annars. ska nog gå upp vid 7!!

Hur har det gått för dig annars då??? några mer bilder??
  • Prins William
    mammab!-
    Du VISAR väl sen hur det blev med alla fina möbler!!!

Här har vi kommit liiiiiiiiiiiiite närmare tapetseringen....har spacklat klart nu! medn HJÄLP AV SAMBON!!! oj oj oj vikken chock jag fick när han ville hjälpa till!! hahaha
    så ikväll eller imorrn! så blir det upp med tapeter!!
  • Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-15 14:58:25 följande:
    absolut!!...två stolar kvar nu sen ena soffan!! wiiee...hehe
    härligt!!! säg till när det finns kort inne!!
  • Prins William
    tjooohooo
    här har man blitt sjuk! förskylnig..o jag orkar INGENTING!! så det har inte blitt nå nu heller med tapeterna...*snörvel*
    VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! jag vill att det ska vara klart NUUU!!! precis nu!!!
    jag vill vara frisk!! jag e sååå hes så jag låter som en hyena när jag skrattar
    men men!
  • Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-17 23:11:02 följande:
    neee va tråkigt!! själv vet ja inte vart min energi kom ifrån..fick möblerna i ehhhuumm torsdags??skruvade ihop å fick klart samma dag..shoppa grejjer igår och idag. +stor städat och torkat över allt osv osv idag...karln satt å njöt, brukar aldrig få se mig städa..jag städar ALDRIG!! men idag fick ja nå ryck..måste blitt sjuk..hehe
    jag kan få sånna där tokryck jag med men visst e det skönt efteråt! man känner sig nöjd!
    eilema skrev 2007-02-18 09:15:44 följande:
    Prins William Näää, gud vad tråkigt!! Krya på dig!! Det är en Lillebror !!! (v.28+5=79 dagar kvar!)
    jaaa det e såååå synd om mig! men det känns liiiiiiiite bättre idag!!
    så vi får se hur dagen blir...
  • Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-18 18:58:09 följande:
    Så..nu är lite nya bilder uppe...kommer mera sen juh mer ja får klart här hemma
    Guuud va snygga möbler!!! skit fint har du gjort det!!!

jag har tapetserat några våder idag en vägg hahah ! det märks att man inte mår bra...jag var helt slut efter det lilla....o nu har jag lite ont i huvet så nu sitter jag här en stund!!
  • Prins William
    vickivire-
    kollade in i ditt galleri!! MKT snyggt fanns det!!! det bränner nu i mina shopping fingrar
  • Prins William
    mamma sbg skrev 2007-02-20 14:21:40 följande:
    vad tror ni om denna tapet som fondtapet i vårt nya vardagsrum??den o sen resten av väggrana vita.vi har svart skinsoffa och ekmörbler restan.sen lite röda detaljer.ÄRLIGT NU, VAD TYCKER NI???
    JAPP ME I LIKE TOOOOOOOO

har faktiskt tittat på den många ggr på nätet....men den skulle inte passa HÄR!
    men ni måste ju helt klart ta den!
    o före o efter bilder!!!
    VISA SEN!!!
Svar på tråden pimp my hyresrätt!