Inlägg från: eilema |Visa alla inlägg
  • eilema

pimp my hyresrätt!

Nää.. hon ville inte.. tråkmåns!!

Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • eilema

Jag skickar efter istället! Ingår allt för att sätta upp hyllan eller måste man köpa något tillbehör?

• eilema
    mrsbygg skrev 2007-02-07 19:31:42 följande:
    hua, shoppat lite idag lamskärmarna var så klart slut..så får leta efter andra!!men beställde iaf tyg till gardninerna som vi ska ha i sovrummet..1200:- gick det kalaset på  helt galet dyrt, men men..enda jag hittat hitills som passar någolunda in!
    Oj, det var inte dåligt! Mina gardiner idag jag köpte kostade 79 kr styck. Extrapris, helt okej för mig! Hade räknat med 400 kr för sovrumsgardinerna och fick de för 160. Perfekt!
  • eilema
    mammab: Ja, det är ont om snygga gardiner här också. Har hittat till köket, och nu till sovrummet. Återstår bara vardagsrummet som jag letat och letat efter överallt, i alla affärer och alla webshopar, men jag hittar verkligen inga jag gillar! Sen när jag inte vet ännu vilken "stil" vardagsrummet ska gå i så är det svårare.. Julgardinerna hänger fortfarande kvar därinne, för jag vägrar sätta upp de gamla gardinerna! Dock är de inte överdrivet juliga, men ändå.
  • eilema

Ingen som vet om man får det som behövs för att sätta upp lack-hyllan eller om man får köpa tillbehören vid sidan om?

• eilema
    Prins William skrev 2007-02-07 20:29:40 följande:
    eilema skrev 2007-02-07 20:25:46 följande: Ingen som vet om man får det som behövs för att sätta upp lack-hyllan eller om man får köpa tillbehören vid sidan om? Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)ALLT medföljer!! iallfall om man köper den i butiken *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    Ja men då borde det göra det när man beställer med tycker jag. Ska beställa en hylla i bok, en lampa att ha på byrån.. vill hitta något mer för att inte tycka att frakten på dryga 100-lappen blir för dyr.
  • eilema
    Prins William skrev 2007-02-08 10:20:35 följande:
    JAAAAAAAAAAAAG hatar SNÖ!!!! det e värsta snökaoset här !!! jag som ville hämta mina tapeter! men jag sätter mig inte i en bil nu!!!! saaaaaaaaatan!! *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    SAMMA HÄÄÄR!!! Jag har massor att göra ute idag och jag MÅSTE iväg. Måste köpa alla tillbehören till tapeterna, klister, spann osv... Och jag har ingen bil. Får gå med sakerna och vagnen med sonen till bussen.. Jag hatar snön...
  • eilema
    Prins William:  Hehe ja då, jag ska ta det lugnt. Ibland tror jag att jag är den mest envisa personen i världen. Gravid i 7:e månaden, men ska ändå göra ALLT precis hela tiden DIREKT och inte vänta på något eller någon. Själv ska jag göa det med. Haha! Det är bra, viljan finns.
  • eilema
    Prins William: Haha du är som jag då. Ska det ske så ska det ske NU, inte nästa vecka eller i morgon utan nu nu nuuu!!
    Nu ska jag åka till stan! Tänkte ta en sväng på Åhlens och se om de har några söta sänglampor att ha ovanför barnens sängar. (Vi kommer dela sovrum jag och de 2 pojkarna). Vill inte ha en massa gullinutti sänglampor, utan snygga normala. Har kollat maxi och coop forum men utbudet var inte så stort. Åhlens kanske har. Sen drar vi vidare till Rusta för att köpa klister och allt. Undrar om jag kan ta tapetserarbordet också på bussen, det hade varit kanon så slapp jag ta det i morgon. För i morgon börjar jag med förberedelserna, drar bort gammal tapet, filar skarvarna och allt sånt. Sen ska jag tapetsera på lördag! Wiiiiie!
  • eilema
    Prins William: Hihi vasöt du är. Har tyvärr ingen som kan köra, det är lite dygt ibland.. när man storhandlar och är för optimistisk med hur mkt man klarar av att ta på bussen.. Men jag har fått hem både barnmatstolar, databord och annat på bussen så jag kanske fixar detta med. Får se hur mkt det blir att bära annars får jag hämta bordet i mogon, det är inte så långt med bussen till coop där jag tänkte köpa det. Nu sticker vi! Hw en bra dag i snökaoset!
Svar på tråden pimp my hyresrätt!