Inlägg från: Tinzi |Visa alla inlägg
  • Tinzi

Islam & räntefria lån?

Hmm jag blev lika chockad som vissa här inne av de nyheterna och jag säger bara en sak: Anpassa sig eller fortsätt att hya lgh, lika ska va lika för alla annars blir det omvänd rasism, ska muslimer slippa ränta, ska alla slippa ränta. Punkt slut, vad är det för trams. vi i sverige är så mesiga låter oss köras med. Säger inte att det är muslimernas fel nu , snarare den där "politikern" eller vad det var som kommer med så hel sjuka förslag.

• Tinzi

Aferdita:

Jag är helt enkelt trött på att Sverige jämt ska anpassa sig så jäkla mycket. Jag säger inte att det alltid är individerna som gör det, snarare vår politik och vårt sätt att se på sake roch ting.

Vill man nu köpa sin bostad så får man lov att göra som alla andra gör, och känner sig någon förnedrad av att vi sjunger krista julsånger på julafton i kyrkan m. skolan så får man väl stanna hemma.

Inte fan flyttar jag väl utomlands och kräver att det ska vara som i Sverige eller! Då hade jag ju valt att stanna här isf.
    Man tar seden dit man kommer.
    Därför ogillar jag FOLKSAMS förslag.

Jag tycker som jag tycker och du får tycka vad du vill.

• Tinzi

Pppdfas78:

Ja gör inte alla företag saker för att nå ekonomisk vinning!

Dock har jag den åsikten att jag ogillar det!

Thats it! Punkt slut.

• Tinzi

Hmm..intressant att se att så många blir så upprörda av att man har en åsikt...

och pppdfas78:
    varför kommer jag inte att gå långt? Vad vet du om det? Tål du inte att människor inte tycker lika som dig? Uttryck me rän gärna din egen åsikt. Det gjorde jag...jag uttrycke min åsikt om en grejj på nyheterna och du klankar ner på mig som person fast du inte känner mig?

phfff...det säger mer om dig än om mig skulle jag bara säga.

jag tar nu bort denna tråd, är inte särsklit intresserad av att tjaffsa med dig mer om detta bara för att jag tycker som jag gör.

Svar på tråden Islam & räntefria lån?