• Zahcro

Worls of Warcraft!!

Japp. har spelat sen första betan fast med många pauser. är inne på mitt 3e konto. (första EU, sen US, nu EU)
    spelar på Ravencrest horde lvl 44 troll hunter. det är min 3e hunter. Har bara kommit upp till lvl 46 som högts.

Har oxå spelat lite på TBC fast bara till lvl 11.

Är inte så duktig på wow egentligen. fattar sällan vad folk menar. men det kanske beror på att jag aldrig spelat en lvl 60.

sambon spelar oxå det var han som "lurade" i mig detta. Han har 4st lvl 60s

• Zahcro

någon mer lvl 1 gubbe kommer jag inte starta. Ska ha en shaman sen när TBC kommer ut.. kanske.. fast då kommer jag nog satsa på att spela med min hunter. mitt mål är att nå lvl 60 innan 16 jan men det kommer nog bli svårt.. har 1 lvl kvar till mitt högsta lvl (46) har aldrig varit högre än det så det kommer bli en spännande period nu när jag börjar lvla upp hoppas hoppas på 60 snart..

jag har 7days played time!! o då bara kommit till lvl 45.. fast jag håller på med massor av grejer.. plockar blommor o så.. byter jobb hela tiden hade först skinning och leatherwork men bytte till skinning300 o mining200. nu har jag herbalism o alchemy det tar tid att byta hela tiden

vill du starta en ny char o få hjälp så får du gärna starta en på Ravencrest horde.. jag heter zahcro där han är lvl 45 troll hunter o så har jag en lvl 9 undead priest som heter Shaline

• Zahcro

Nä nu får vi putta upp denna tråd.. dom gammla är stängda.
    Har äntligen kommit till lvl 50 och kört Mara 2 gånger snart lvl 51

• Zahcro

detta är min 3e hunter och den högsta har kommit till lvl 47 och 30+ förut så jag är skit stolt nu!!
    Vill komma till 60 fort så jag kan spela med sambon.. Han har en 60lock på samma server som mig. och p US har han en 60- pala, rogue & mage

Ska spela lite mera maraudon i kväll tror ja.. om inte vi ska se på Pirates of the carrabian 2

• Zahcro

Extremebettygirl -- 50ooo xp till lvl 52 hihi det går framåt..

Anmäler ni alla bottar ni ser?? Var o grindade i går o såg en ally-hunter. han rörde mig inte o han var lvl 60. kom tillbaka senare på kvällen då var han fortfarande där.

• Zahcro

nu är min hunter lvl 52!!!! yay.. hehe går skit långsamt men det går framåt..

gjorde maraudon iförrgår. grr va irriterad jag blev. dom försökte undvika flera mobs men det slutade med 3 onödiga wipes. sista var precis innan den bossen som droppar infernal trickster leggings som jag så gärna vill ha.. då drog alla fy va surt.

• Zahcro

Blä va irriterad jag blir.. va inne i maraudon i dag igen o efter vi dödat prinsess så drar alla jag vill ha mina byxxor!!!

• Zahcro

extreme -- ingen aning har aldrig varit med i en grupp som gör klart.. dom jag varit i har krånglat massor ska leta efter en så fort emilia somnat. sambon kanske ska hjälpa mig lvl 60 lock

• Zahcro

Japp är med i en bra guild. guilden är uppdelad på två st. Den ena är lvl 1-50 och den andra 50-60/70 så just nu ligger jag ganska långt ner eftersom jag bara är lvl 52 dom flesta är lvl 58++

Men sambon i jag gjorde maraudon ensamna igår ett par gånger men inga byxor droppade ska gå några rundor i kväll igen. iom serveren kommer upp. Vi kör en 35mins runda till min boss o sen går vi ut.

• Zahcro

PJH att ha tid! ibörjan går det ganska snabbt du kommer upp till lvl 5-6 på en halvtimme men när du kommer högre upp så kommer du behöva tid. en instance kan ta ca 1-3 timmar och om du raidar med en guild kan det ta längre men det är ju ganska långt borta om du inte ens börjatr

Testa dig fram. starta en gubbe av var klass på båda servarna nja kanske inte alla . det är väldig skillnad på horde och alliance.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!