• Zahcro

Worls of Warcraft!!

en på våran alliance sida är nu i alla fall lvl 70. känns oxå för fort.. jag dingar 58 ikväll och kommer få börja spela bc imorgon om posten sköter sig.. annars blir det inte förens på MÅNDAG! jises det får ju inte hända då hinner jag ju bli lvl 60 :P o jag vill lvla i outland!!

förstår inte heller anledningen till att lvl upp till 70 på 28timmar.. O.o njut!! det ska jag göra och äntligen få spela med min sambo ordentligt!

• Zahcro

idag dingade jag 58!!! tog lite tidf för allt strulade.. nu ska jag spela TBC!! hihi

• Zahcro

NK80 fy.. jag hatar när det händer. man har massor av tud att spela men så.. vill man inte. :P

jaja nu har jag questat lite fått två nya gröna prylar. IMBA! massor av agi yay. fick ett dagger förut så nu vill jag göra ett till quest där en till dagger finns.. fast jag vet inte om jag ska ha den.. kanske tar th sword istället.. *funderar* svåra val! hehe

men just nu är servern nere precis när jag skulle använda fegin death mot 3 mobs så jag är säkert dör när servern kommer upp igen bleee

• Zahcro

fan vad jag hatar alliance!!!! BLÄ!! harar PVP server! varför skulle sambon spela på en sådan för!?!? *grrr*

gank--- dö--- leva-- gank-- dö -- leva GANK GANK!!! osv.

jaja lvl 59 nu ialla fall

• Zahcro

oooo alltid är det något.. hatar denna stora feta mekaniska "fel Rever" *grr* han har dödat mig 2 gånger nu!! jag vill questa i fred..

halvt lvl till 60

• Zahcro

oo va arg jag blir (himla ovanligt :P) Vi gjorde Hellfire ramparts. och den sista bossen vi gjorde droppade en as grym poleram!! o jag missade att dom visade den i chatten!!! så jag fick inte rolla *grr* sååå lessen.. fast shamanen rollade 95 så mina chanser att vinna den var små. fy va lessen jag blev!!

• Zahcro

OhBabylove -- så har min sambo och jag gjort med alla mina gubbar :P för han har alltid haft lvl 60's och jag har börjat om o om men nu är jag halvvägs till lvl 61.. fasen det är 460 000 xp till lvl 61!!! shiiiit. men det går snabbt o fasen vilka bra quest items man får.

NK80 -- TACK!!

Svar på tråden Worls of Warcraft!!