Worls of Warcraft!!
äääntligen!! EPIC MOUNT!! hihi fast jag fick låna 100g av gubben för jag ville han den NU! hihi
äääntligen!! EPIC MOUNT!! hihi fast jag fick låna 100g av gubben för jag ville han den NU! hihi
RedMe -- hehe.. igår när vi skulle questa ihop så var det jätte skönt att inte ligga 2mil bakom sambon hela tiden.. nu var jag framme i täten :)
köpte min mount för 90g + 540g raiding skill.
sambon har den svartröda raptorn från pvp som typ alla andra springer omkring med
RedMe -- japp horde ftw
ravencrest
Fidelis ad urnam -- ofc rekomenderar jag WoW (World Of Warcraft) men var beredd på att bli beroende
www.worldofwar.se/information.php
Här finns en till ordlista
Fidelis ad urnam -- ehm.. försökte hitta en trial version men hittade ingen. du får antingen leta efter en på www.wow-europe.com/en/ eller så får du helt enkelt köpa spelet. finns nog ganska billiga nya spel på tradera osv.
det kostar ca 100-120kr i månaden. vet inte exakt. På trial versionen får du provspela i ca 10 dagar men sen måste du betala för att utöka.
Min hunter heter Zahcro och finns på Ravencrest han är nu lvl 63!
bläee har tappat inspirationen till att spela.. får se om jag ska spela i kväll nu ska jag vila för emilia har sommnat
lvl. 64 lvlar skit sakta men fasen har verkligen ingen lust.. gjorde underbög häromkvällen med en paladin som healade (jag är horde) fan va bra healing han hade!!
äntlien pala-heals!!
annars så hatar jag paladiner med deras jäkla bubbla men i samma grupp är dom bra!
usch nu är jag arg. satt o kolade när sambon spelade.. då började en person spamma i lfg chatten.. han kollade vilket lvl det var då såg jag att det var en guild medlem til min präst så jag loggade in med henne o han var fan alternativ GM alltså ranken under GM.. så jag fågade vem han var för om det hade varit GM med en ny gubbe så hade ju han känt igen mig.. fasen då började han va ilsk mot mig som frågade vem han var *grr* hoppas GM kan logga in snart. han ska få invita min hunter så jag kan kicka ut den lilla idioten.. sitta o spamma när man är alternativ Gm och vara tyken.. nä du..
jag var den första som joinade guilden och var den som gjorde att han kunde starta den så jag ligger på¨topplistan hos GM
kanske inget att vara arg över men lill killen skämmer ju ut hela guilden när han håller på så... *ggrrrr*
ossåååå omg lol... han har nu bestämt att deras första raid blir på lördag och dom ska åka till Ironforge och åka tåg!!! :-O
dom är ju för f*n lvl -20 han är lvl 14.. *suck*
Jag hatar vissa grupper som har så konstiga regler för det där systemet vissa har att alla ska needa på vissa saker o passa på andra man vet ju aldrig hur man ska göra men vanligaste är ju det normalaste need om man BEHÖVER greed om man VILL HA :-P
i ramparts gick jag misste om en SKIT bra poleram för på sista bossen så ska man loota en kista och jag missade den grejjen för det kom inte upp någon greed/need ruta utan en killa skrev i chatten vilka prylar som låg där så fick vi /random 100 rolla blä va arg jag var..
tvillingfarsa -- grrr jag var där med min hunter!! jäklans va arg jag blev.. skällde i flera dagar på min sambo eftersom han var med i samma grupp och frågade inte om jag ville ha den.. annars så brukar vi alltid fråga.. "vill du ha denna?" menhan sa ignet.. *grr* fast warriorn som var med rollade 96 eller 97 så jag hade inte fått den ändå..
odella -- nu har det blivit väldigt lite. spelar kanske max 2 timmar per dag. sambon spelar ca 6-10 timmar per dag.. :-O
Lobu -- kostar ca 100-120kr i mån vet inte exakt.
Vikingafrun -- haha om man inte har nån plats kvar ibagsen så får man passa
Tvillingfarsa -- jopp sånna gånger är skit roliga.. var i en grupp med två warriors den ena rollade först och fick 99 han skrevk ut "YEEEES!!!" o trodde han skulle få den.. Men så rollade den andra 100! *lol* skit kul ju.
decemberlove -- vet precis hur det känns!!! *tröstar*
www.worldofwar.se/
skit bra SVENSK sida.. många olika forum bla klass forum. hunter/mage/warlock/warrior osv.
www.worldofwar.se/talents/talents.php
talent calulator till warrior..
Tyg Tiger -- Ja det är en bra regel, att bara spela när barnen sover.. Hoppas att min sambo gör så sen när han flyttar. Jag kan spela på dagen när barnen är vakna men behöver dom hjälp eller om ngt händer så släpper jag allt och går ifrån dör min gubbe så gör den det. thats It.. det är inte blodigt allvar :P faktiskt
Nu spelar jag upp en paladin när barnen är vakna för den behöver jag inte ha full kontroll på hela tiden. lite skillnad från min snart lvl 65 hunter med miljoner av alliance omkring en