• ebben

Dålig potatis *orolig*

Äsch! OROA dig INTE! Det var ju inte några mängder,och det är ändå gjort och går inte att få ogjort,så varför tänka på det? Man SKA inte gå och oroa sig för sånt man ändå inte kan ändra på.Det är helt säkert ingen fara!!

• ebben

Men tänk så här...Även OM nu potatisen var sjuk,VAD ska du göra åt det nu? Jag kan inte fatta att man ens grunnar på det som ändå inte går att ändra på!Lev vidare och var mer försiktig i framtiden ,eftersom du ju verkar tycka det var otäckt.

• ebben

Ja,sorry...
    Men visst har jag LITE rätt i att man ändå inte kan ändra på det.Eller? Jag försöker bara få alla att förstå att även om man gjort nåt fel så går det ju inte alltid göra nåt åt det. Du gjorde det ju inte med mening,hade du sett att potatisen var dålig så hade du ju inte ätit den!?Och som titti o mini sa,så även om den var dålig så är ju det värsta som kan hända troligtvis att du blir dålig i magen.
    Jag ser bara inte nån mening i att oroa sig,för sånt som inte går att göra ogjort!Får väl be om ursäkt om du tar illa upp,inte min mening!

Svar på tråden Dålig potatis *orolig*