• A S K

Bröstcancer...

Jag förstår hur du känner det!! Jag hittade en knöl i bröstet för 2 veckor sen och gick till min vc-läkare som remiterade mig genast till mamografi och hon sa att det skulle nog ske innan jul!

Har du ont utåt armhålan tycker jag att du ska ringa och "slå näven i bordet" och kräva att få komma innan jul!!

Vill du prata så hör av dig!!

Kram och Lycka till!

• A S K

Jag var till Vc-läkaren i torsdags o i dag fick jag kallelsen, jag ska på mammografi kl 10 i morgon!! Här gick det fort som attan o det är tur för jag börjar bli riktigt "nojig" nu faktiskt....

Jag har svårt att sova o när jag väl lyckas somna drömmer jag om bröst i alla möjliga skepnader hela tiden och vaknar svettig o med hjärtklappning... *suck*

• A S K

otimisten; Ja jätte skönt att det gick undan med detta men Guuud vad nervös jag är!! Jag är helt och hållet som ett nervvrak!! Hoppas på att detta oxå är en fettknöl!

Dessutom fick vi ett dödsbud igår kväll, min sambos farfar dog.. Man kan tycka att det ska väl inte beröra mig så hårt men han blev och var den morfar jag inte hade.... gråter*

Måste göra mig i ordning och åka, jag "rapporterar" när jag kommit hem!!

Kram på er!

• A S K

TS; vad bra att du fått en tid nu så fort!! Du ska se att det kommer att gå lika b ra som det gjorde för mig!!

Jag har nyss kommit hem o det var ingenting!!
    Bröstkörtelvävnad helt enkelt!! Mammografi och ultraljud gjordes och läkaren sa att det inte fanns nått avvikande alls i bröstet!

Jag är såå lättad!! Jag kommer i fortsättningen undersöka brösten minst 1gång i månaden för att lära känna dom bättre

Lycka till TS!

• A S K

Ja det var verkligen skönt, en stooor sten föll från mina axlar!!

Nu kan man önska en god jul med rätt stämning.

• A S K

TS; Vilken dag ska du iväg? Du berättar väl hur det går för dig!!
    Kraaam!

• A S K

Åh vad skönt att det ska bli av äntligen! Förstår att det är nervöst, har ju nyss varit där du e så jag vet...

Att sova är ju nästan omöjligt o när jag äntligen kunde somna drömde jag bara massa oroliga drömmar om bröst!!

Jag håller tummarna att det inte är nått utan bara naturliga knutor som ska vara där!
    Kraaam!

• A S K

Nej jag har inte fått det.... har du lagt in mellanslag mellan bokstäverna.... A S K Det är lätt att missa

Skriv igen... om du vill!

• A S K

Oki kram!! Glöm inte att andas!!!

• A S K

Förstår det oxå, jag trodde att min sambo skule följa med mig men det hade blivit missförstånd så han var iväg på annat håll.. man känner sig så liten och rädd! men du ska veta att jag kommer vara med dig i tankarna!! JAg lovar!!
    Kram

• A S K

Vad skönt att du fick bra personal som tog hand om dig!!

Jag håller med optimisten att nu förutsätter vi att det är en positiv knöl och ingen elaking!!

Från och med nu så motar jag fan från denna tråd för här ska han inte få målas upp!!

Hör av dig om du vill prata, försök att inte oroa dig allt för mycket, försök att koncentrera dig på allt positivt som kommer med julen!!
    Kraaaam!

• A S K

Jag ser det o jag har fått det och även svarat

Svar på tråden Bröstcancer...