Inlägg från: LadyX |Visa alla inlägg
  • LadyX

Hunden biter isönder allt...

Min mammas hund biter isönder skor och saker när de inte är hemma... Nu har det gått åt många skor och de vet inte vad de ska göra.
    Hunden är ensam hemma ca 2-3 timmar någon dag i veckan, oftast så försöker jag ha henne när det behövs.
    Hunden har alltid varit tuggig och ska äta ALLT som kommer i hennes väg. För inte så längesedan svalde hon en glasspinne hel...
    Vad ska man göra?

• Svar på tråden Hunden biter isönder allt...
  • LadyX

Hon får tuggben, hon har en sån aktivitetsboll som det ramlar godis ur, radion är på...Vad mer kan man göra? Hon kommer ut en lång runda både före och efter med spring i rastgård.
    Hon har innan klarat att vara själv, som sagt så är det aldrig så länge.
    Hon är 1 ½ år och har alltid varit väldigt "tuggig" av sig. Hon ska på allt hon kommer åt! Plast, grästuvor, sina leksaker,händer, min sons leksaker.

• LadyX

Vilja00: 1½ år, labrador/munsterländer, tik. Tillgång till hela huset. Tuggig har hon alltid varit och leksakerna håller ett par dagar bara. Men just det med skorna har kommit nu de senaste månaderna. Inga förändringar i hushållet...
    Lugn när hon är själv, annars sjövild!

Gogomman:Känns lite drastiskt!
    Men du har rätt med det med att de ska vara lugna men vad gör man...

• LadyX

MammanMarie: Jepp Jepp, det får det nog bli. Bessie äter dock inte mobiler ...än...!!!!
    Dina rosa toffler har hon inte varit på än..?? Konstigt!!!

• LadyX

hästtokigmamma33: Känner vi dig? Undrar bara eftersom du verkar veta att det är just det som är problemet...

Svar på tråden Hunden biter isönder allt...