Fejkade fadderbarn via Faddergalan?
en av andledningarna varför jag valt att ha fadderbarn genom hoppets stjärna, då skriver man direkt till skolan, det går fint att skicka egna presenter, brev å hälsa på, sin adress i brev så kan barnet skriva själv med sin familj - OM de har möjlighet, osv. det går även bra att fortsätta ha privat kontakt med barnet efter faddertiden (då barnet är stort alltså)om man å barnet aktivt vill det.
jag åker igen i januari å hälsar på på skolan å mitt gamla fadderbarn mfl, skall bli underbart att träffa alla igen!
pengarna går även här till projekten å inte de enskilda barnet, på så sätt hjälper man fler. men man har ett barn å fotona stämmer osv... ett barn kan ha högst 3 faddrar (ifall någon slutar som fadder så har barnet 1-2 kvar)
visst vill de gärna veta i förväg om man kommer på besök, de ordnar fest, barnen övar sånger å sjunger när man kommer osv. de ornar transporter åt mig mfl. Men vill man nu dyka upp hipp som hap så funkar även det.
däremot tror jag inte plan luras osv utan tillvägagångsättet är lite annat, hoppetstjärnas uplägg å länderna å de jag sett på mina besök har gjort att jag hellre stödjer dem.