Inlägg från: Anonym (jag också!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag också!)

Knöl i bröstet !!!!!!

TS: usch, jag har också hittat en knöl i bröstet! har ammat i tio månader och trott att det var en mjölkkörtel men när sonen ammar ordentligt på det bröstet så varken försvinner den eller blir mindre, den sitter liksom fast. jag är skitnervös - har typ inbillat mig det värsta! vart ringer man? vårdcentralen? usch, jag är helt hispig känner jag....+att min mamma dog i bröstcancer. hur gammal är du? jag är 30...kan vi inte följas åt i denna tråden...?

• Anonym (jag också!)

gomorron! ska ringa vårdcentralen på måndag men usch, jag är nervös! hoppas på att knölen är mjölk men tror i ärlighetens namn inte det eftersom den är så stenhård och liksom sitter fast i vävnaden, går inte att mjuka upp med dusch eller massage + att den sitter ganska högt upp ovanför vårtgården....
    TS: det är ju jättebra att läkaren tycker den känns bra! tänk hur många bröst hon måste ha klämt på...
    försöker vara positiv eftersom OM det är en tumör så kan den lika gärna vara godartad....
    jag håller tummarna för oss båda TS - kram!

• Anonym (jag också!)

rimmis: precis vad jag tänkte föreslå TS: se till att de tar ett prov från knölen (görs med en lång spruta) så att det kan analyseras, menar du att knölen har försvunnit eller såg den bara bra ut?
    jag har iallafall fått till för mammo den 3e januari - skööööönt, känns redan bättre... kram och lycka till!

• Anonym (jag också!)

ville bara berätta att jag har varit på sjukan och kollat upp knölen nu....det var ingenting! jag är sååååå lättad! det var bara en bindvävs-knöl som kommer att sitta kvar där men är helt harmlös! jag är superglad att jag kollade upp den och att jag nu kan andas ut! lycka till alla ni andra där ute, det var som läkaren sa: i de allra flesta fall är knölarna helt ofarliga....

Svar på tråden Knöl i bröstet !!!!!!