• orzia

Bröllopsklänning för gravida?

mor64
    hrm hrm ja du har så rätt,,men ja har alltid levt i min lilla värld om att ja vill va förlovad i ett år innan ja gifter mig,men får nog rubba på det,, *ler*
    ska i alla fall se va han säger när ja står där med ringarna,,han kanske säger nej,men ska snabbt in om till malmö o kolla klänningar innan ja åker

• orzia

mor 64
    Vad mysigt
    ja håller med livet blir inte alltid som man ville i sina rosadrömmar man hade som liten *s*
    Hade inte tänkt bli gravid heller,,
    Hrmm de blir ett vinterbröllop då han e från norr o älskar snö o ja älskar snö lika mkt som han men har börjat tänka om ang antalet gäster

• orzia

Ja tror dig,, =)
    O grattis i efterskott

• orzia

mor 64
    du e för go
    Tack ja lovar o berätta när ja har friat för han o antingen behöver ja uppmuntran för han sa nej eller så e ja helt överlycklig

• orzia

mor64
    ja har ordnat ringarna nu

• orzia

mor 64
    ja jag ordna fejk förlovningsringar bara i silver,mest så där ska vara ngt i asken,, e supernevös,,
    tänkte fråga han när vi e på hotellet eller på stranden,när vi e själv,men e rädd för han ska säga nej o de ska bli en tryckt stämning,kanske frågar redan ikväll
    vet inte om ja kan hålla mig,,

• orzia

mor 64
    HAR lagt upp bild på de fejkade förlovningsringarna ja ska fria med i mitt bildgalleri
    Tror du de funkar?

• orzia

nej de syns inte alls bra på bilden tyvärr =( men de e två helt släta ringar i silver,, o ja tror som sagt han kommer fatta direkt ja tar fram asken,,
    Just nu sitter ja hemma o gör ingenting,,borde packa men orkar inte riktigt ta tag i de *trött*
    så de blir inget frieri ikväll,kanske imorgon men då jobbar han oxå så ja får spara de till semestern
    vi åker på söndag..

• orzia

ja de ska bli skönt men tyvärr fick ja veta att en "vän" till mig har blivit identifierad idag där nere så de känns inge kul alls just nu
    men d ska bli skönt o få komma iväg o samla tankarna
    vi ska åka 2 veckor till teneriffa

• orzia

MOR64
    tyvärr har ja inte plats,hade ja haft hade ja tagit med dig som personlig pepptalk stöd

Ja de e hemskt, ja e inte så nära vän med henne men de känns fruktansvärt ändå,, de blir så verkligt

Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?