• orzia

Bröllopsklänning för gravida?

lycke
    tack för tipset,, titta in hos dig o blev nygiken på din bok,, vad heter den?

• orzia

de förstår ja heltt klart, den va fin men inte riktigt vad jag hade tänkt mig..
    Men tack för du visade

• orzia

mor64
    blir nyfiken på din klänning =)

• orzia

mor64
    elelr så mailar du den till mig,,lovar o inte sprida den.. men du ska inte känna dig tvingad,, Men hoppas ändå

• orzia

bebbsen05
    har hittat en på nixa.se som e okej men inte riktigt som min drömklänning,men han ska som sagt först säga ja
    o vi kanske väntar tills nästa vinter,, vi får se,,

• orzia

kan man bli medlem på bröllops sajten även om de inte e säkert man ska gifta sig?

• orzia

bebbsen05
    ja den såg jag,den e så vacker =)
    Ja ska kila in där o reg mig,, Gud va man känner sig vuxen med ens

• orzia

han jobbar ikväll =( o imorgon så ja får snällt sitta här o stirra på ringen o fundera..

• orzia

bebbsen05
    ja har hittat vad ja vill ha över mig när vi gifter oss *planerara redan o igonerar att han inte vet ngt än *
    Vill som sagt ha ett vinterbröllop med en klänning utan axelband o päls ovanför brösten o innan va ja inne på en pälsaktig sak över axlarna men nu vill ja ha denna när ja kommer ner från släden o in i kyrkan sen tar ja av den o har ngn sjal över axlarna,, vad tror du?
    Ni?
    Bild på galleriet

• orzia

ärtprinsessan
    va kul du gilla den =)
    jo ja kan tänka mig de blir för varmt med för mkt päls,,

• orzia

bebbsen05

ja vinterbröllop e mysigt,,o han kommer från norr =)
    Va kul du gilla bilden =)

• orzia

han sa ja!!!!
    nu e man forlovad,,kanns helt underbart aven om de inte blev som ja trodde nar ja fria till han men de basta e han sa ja,, skriver mer sen en annan dag
    kram

Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?