• Fia Lundbom

Draught Master - öl pump ?

Jag funderar på att köpa en Draught master - öl pump till min man i julklapp.
    Är det någon som har en sådan eller har testat en sån ?

Bra eller dåligt ?

Tacksam för era kommentarer..

• Svar på tråden Draught Master - öl pump ?
  • Gravedigger

Testade en sån när en kompis döpte sin son.
    Helt OK men lite väl mycket skum för min smak.

• mama79

Jag har inte testat den ännu, men min man ska få en i julklapp!
    Hittade billigt på elgiganten för bara 1000kr. Själva ölen däremot tycker jag var dyr, 150kr /behållaren.

• Razzla

mamms har en och hon är jättenöjd! Ölen håller i 5 veckor efter att man kopplat på "fatet".

• Fia Lundbom

Jag har kollat runt på priset - och billigast jag hittade var på netonnet - 1190 kr.

Mama79
    Elgiganten har 1290 enligt internet.. eller är det specialpris i någon butik kanske ? Var har du hittat det ?

Det blir nog en sån... själv dricker jag inte öl men min
    man gör det desto mer

• mama79

Vet faktiskt inte. Jag köpte den på Center Syd i Löddeköpinge (Skåne) i förra veckan. De hade nog nyss sänkt den verkade det som. Jag kanske hade tur

Annars är jag som du, dricker inte heller öl. Så om gubben min ska bälga all den ölen på 5 veckor så behöver han nog hjälp av någon annan

• Bempa

Jag har också köpt en till maken
    Men jag tycker nog inte att priset för ölen är särskilt hög, det är ju ändå 5 liter jag har köpt 2 behållare

Jag köpte min i elgigantens nätbutik. I några dagar var priset 999:-

• mama79

På vårt system fanns bara två sorter Carlsberg och sen tror jag det var Falcon. Tänkte köpa julöl, men det fanns inte

• Bempa

Nope, det finns bar 2 sorter än så länge, o båda är ljusa. Carlsberg o Norrlands guld tror jag det är?!

• Fia Lundbom

Har precis köpt en nu - priset var 1090- i Netonnets affär i Sthlm.

Jag svängde förbi bolaget oxå - där fanns två alternativ - Falcon och Carlsberg. 140 Kr för Falcon - Carlsberg var några kronor dyrare..

Hoppas han blir glad nu då...

Svar på tråden Draught Master - öl pump ?