Blöjor till nyfödd
Vad rekommenderar ni att man ska köpa för blöjor då bebisen är nyfödd? Såg att dom går efter bebisens vikt...men vilket märke ska man välja?? Har hört att Willys egna blöjor ska vara bra, men stämmer det tycker ni?
Vad rekommenderar ni att man ska köpa för blöjor då bebisen är nyfödd? Såg att dom går efter bebisens vikt...men vilket märke ska man välja?? Har hört att Willys egna blöjor ska vara bra, men stämmer det tycker ni?
Men om det står t.ex 2-4 kg på dom, och bebisen väger 4,5 kg....funkar det inte då eller?
Vi har fått en halv förpackning med Pampers blöjor för 2-4 kg....så jag tänkte att vi kanske klarar oss med dom innan det blir dags att gå upp en storlek?? Iofs så lär det väl gå åt blöjor på löpande band ibörjan.
Det som e lite synd, e dock att affärerna alltid har spec.pris på blöjor för lite äldre barn...men aldrig på dom som e för nyfödda ![]()
Ja om det fattas nåt litet så kan man ju köpa det sen, men blöjor tycker jag iaf att e en sån viktig grej att jag hellst vill ha det hemma direkt.