Inlägg från: lindac77 |Visa alla inlägg
  • lindac77

Stor kattras

thissy skrev 2007-01-03 09:48:14 följande:
    Hur mycket väger era maine cooner?
    Jag har en hona på 1½ år och hon väger ca 5 kg, så hon är inte jättestor. Sen så har jag tingat en hane... han är bara 4 veckor ännu och väger ca 700 g... inte så stor han heller med andra ord, men han kommer säkert att bli! Hans pappa väger ca 10 kg.
  • lindac77
    Jinxan skrev 2007-01-07 00:44:53 följande:
    Jag måst säga att Maine Cooner är den perfekta rasen!! STORA ,snygg look, super temperament och en vacker lättskött päls. Har en kull bebbar hemma nu och de är ljuvliga=)
    Vad mysigt! Vi har också en kull här hemma just nu. De är drygt 7 veckor gamla. Hur gamla är era?! *nyfiken*

Kan också rekommendera rasen. De är helt underbara!
  • lindac77

Jinxan!

Vad roligt att de är så pass jämngamla, skiljer bara fem dagar mellan dem. Då är det fullt ös hemma hos er med nu då kan jag tänka mig! Jag är fodervärd åt mammakatt så det är hennes uppfödare som har hand om försäljningen av den här kullen. Men det har gått väldigt snabbt och smidigt att hitta nya bra hem åt dem, och alla är redan tingade. Kommer kännas väldigt tomt här sen när de har flyttat... men man får njuta så mycket som möjligt medan de bor här!

Vad roligt att du fött upp kattmamman själv också.

Om du går till "min sida" och trycker på "bildgalleri" så kan du ladda upp bilder där. Om du sedan är plussmedlem så kan du kopiera in bilderna i dina meddelanden.

Svar på tråden Stor kattras