Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

God lunch på er.
    Swartling: helin finns på hob..., E.sky Honey Bee King.
    Den har två lägen, ett för 2Dflyg och ett för mer avancerad flygning (upp o ner bl.a) tåls att fundera på.
    Tess har varit hos Bm och om inget händer före tisdag nästa vecka så sätter de igång henne. Skönt att ha ett "plupp"-datum.
    Bm trodde dock att "alien" kommer tidigare nu när Tess kan slappna av, nu när hon har ett slutdatum.
    Ha en fortsatt härlig em. Åker snart hem, banken väntar.
    Ha de´

• Wedde

Go kväll alla.
    Skrothandlare: Vi träffas strax före 11 i korsningen efter City vårdcentral (sett från City huset), gamla Fort-F huset.
    Här är allt som vanligt, HELT LUGNT.
    Återkommer.

• Wedde

Skrothandlare: du har våra telenr. i din inbox. Ring på lördag om du går vilse

• Wedde

Uppdaterar frekvenslistan
    NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27A, 27B
    Iggy 27c 2st, Infraröd C (heli)
    Skrothandlaren 40 C
    Jompabompa 27b

Samling strax före 11 nu på lördag.

• Wedde

Välkommen.
    Nu ska jag ut till stallet och skyffla hästskit. Tess vågar inte längre. Bra beslut.
    Tittar in lite senare.

• Wedde

Tja grabbar!
    Tess väckte mig 03.10 med orden; du åker inte och jobbar idag!! Jag svarar yrvaket; vadå, jag måste jobba, har hur mycket som helst att göra. SEN ramlar 5-öringen ner. ÄR DET DAGS.
    Vi tog det ganska lugnt ändå, vi duschade, väckte ungarna och sa att nu är det på G. Skönt med stora ungar som fixar sig själva.
    Kom upp 04.30, Då hade hon öppnat sig 5cm. Sen gick det väldigt fort tyckte jag. Så 05.48 sa det PLUUUPP och ut tittar en blålia Lima. VÄLKOMMEN TJEJEN, pappa hade rätt, YYYEEESSSSS.
    Tess var helt strålade stark under hela tiden, imponerad.
    Allt är bara bra med Tess och Lima. De är jättetrötta bägge två.
    Jag skriver inte mer, Tess får berätta själv.
    Tack för all respons här på FL och per alla SMS, ni är helt underbara.
    Ha det så bra, tittar in lite senare. Ska åka upp en sväng.

• Wedde

Tja! Nu har jag varit uppe och bäddat ner tjejerna.
    Jag kommer och öppnar åt er i morgon + att ni får ta mitt passerkort så ni kommer ut. Tess funderar på att åka hem imorgon så det är läkarundersöknig kl.12 .
    Nu ska jag hoppa isäng, känner mig helt slut.
    Syns imorgon.

• Wedde

Swartling: krya på dig, ta en hutt, det brukar hjälpa.
    NiklasG: Den underbara drycken du dricker stavas: Laphroaig.
    Nästa lördag ska jag vara med o flyga. Måste kolla om landningsstället fungerar.
    Iggy 82: Nu är jag väldigt nyfiken på din modd.
    Nu är det dags för lite mat i magen. Tittar in lite senare.
    Bilder finns i bildgalleriet. Mer kommer.

• Wedde

Swartling: ge fa... i den Apachen. Den ska jag kanske beställa från England. Skämt å sido, jag funderar starkt, visst är den schysst.

• Wedde

Kolla bara upp frekvensen, den jag kollar på går på 72MHz och jag tror inte den är tillåten i Sverige.
    Men i hallen måste den vara tillåten.
    Nu väntar sängen med TVÅ tjejer, de ni. Natti natt.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna