Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

Tja, fan va lugnt det blev ett tag, men nu börjar det igen. Lite jobbigt med ovissheten. Vi ska ta och lägga oss nu för att samla krafter (jag tror och hoppas att vi får åka in i natt). Om inte så kan det inte vara så värst långt kvar nu. Mobilnummer kommer Teller.

• Wedde

God morgon på er. Inget har hänt under natten, Tess har haft värkar (eller vad det nu är, "sladden kanske är en liten sadist som vill jävlas lite med sin mor). Vi ska dock åka upp till FL efter frukosten. Tess vill kolla om något hänt (öppnat sig lite). Det har blivit lite jobbigt nu, jag var väldigt lugn och taggad igår kväll men nu är jag lite mer nervös istället. Men men det är inte så mycket man kan göra än att vänta.
    Jag ska kolla om det kan finnas en timme ledigt i hallen (om någon vecka) ska provflyga Marcus plan då, håller på att trimma in den lite. Ett tips bara, ska ni köpa ett så använd bra batterier i sändaren, jag använde IKEA´s skitbatterier och fick en väldigt dålig respons på laddningen av planet, vilket innebar att vi knappt fick upp planet på någon höjd. Nu ska vi äta frukost. Jag kikar in här och skriver av mig under dagen. Va mycket det blev idag. Ha de´

• Wedde

välkommen in jompabompa, här leker vi pappor så mycket vi kan. Jag måste tillägga att jag är ganska imponerad av mina muskler, som inte protesterar så mycket efter fredagens övning i hallen. Ska jag kolla efter tid i hallen för RC-flyg? finns det isåfall någon dag som inte passar.
    Ang. innebandy nästa fredag så har jag en kompis som gärna ville vara med (han tog fram klubban direkt) plus "tunamammans" gubbe Björn. Vi måste vara minst 8 gubbs annars blir det för jobbigt.
    Annars är det lugnt med Tess, fick svar av en grinig BM att vi "inte" var välkomna upp förrän det gjorde RIKTIGT ont med tätare mellanrum. Hur FAN kan hon veta Tess smärttröskel. Vi ska vänta till skiftbytet vid 16, sen ringer Tess igen. Den BM vill vi inte ha när det är dags för "pluppet". Återkommer.

• Wedde

Jag ska försöka hinna med en sväng in till jobbet idag å kolla om det finns en tid nån lördag.
    Nu ska jag försöka få upp tanten ur sängen och gå på en promenad med hunden, så kanske hon får ännu ondare. Tittar in lite senare. Ha de´

• Wedde

Teller: jag har helt glömt bort att fråga hur det gått med badrummet. Är det klart? Tvättstugan är nästan klar, väntar bara på att Silvan ska få in rätt bänkskivor. Inget nytt på "sladd"-fronten, Tess har lika jä... ont, så vi åker upp runt 19 efter söndagsmiddagen oavsett vad BM säger.

• Wedde

Hej gänget. Nu var vi hjärtligt välkomna upp till FL. Vi åker nu på studs. Ha en härlig kväll.

• Wedde

Go kväll. Tack för supporten. Vi är hemma nu. Det var inget falskt alarm. Tess är i öppningsfasen, öppen dryga centimetern. Så nu kan det gå fort eller ta en vecka till, haha, skitkul. Nåja, nu vet man att det är på G och det är skönt. tror jag ska parkera bilen på kontoret, undrar om det är populärt??
    Ang. lördag, självklart är vi med, tyvärr utan ungar men jag har barnasinnet kvar och pulkarace är inte helt fel. Grillkorv är inte helt fel heller. Nu ska jag ta en kvällsmacka, ja jag vet att det inte är bra för figuren men jag är hungrig, sen blir det sängen. Ska upp 04,00. Ha de´

• Wedde

God morgon alla. Natten har varit lugn, sovit som en gris. Eftersom det planeras en pulkadag nu på lördag så kollar jag om hallen är ledigt nästa lördag för lite RC-flyg. Blir det för nära i tiden, ni kanske vill avvakta inköp av ett flygplan. Nu ska jag jobba utav he...., ska vara ledig imorgon, servicedax för bilen. Tittar in under dagen . Ha en bra dag alla.

• Wedde

skrothandlare: jag är sambo med Solrosarna här på FL. Vi väntar vårt första gemensamma barn vilken dag som helst.
    NiklasG: tycker absolut att du ska inhandla ett plan, som jag skrev i ett tidigare inlägg: KÖP INGA BILLIGA BATTERIER, det blir dålig kräm i planets acc.

• Wedde

FL-Beroendet ökar oroväckande. . Vilsta kl.13 OK. Vattnet har "nog" börjat sippra ut nu. Men vi (jag,haha) siktar på Vilsta. Vem vill missa ett pulkarace .
    Jag har bokat hallen mellan 13-15 lördag 3 Mars för ev. RC-flyg. Nu blir det badhuset med Marcus och några av hans kompisar. Tess leker badvakt. Ha de´.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna