Inlägg från: NiklasG |Visa alla inlägg
  • NiklasG

Pappagrupp i Eskilstuna

Ja hur har det gått för hobbyelektrikern? Bidde tvättstugan bra?

• NiklasG

Ska försöka haka på den 9:e vet inte om det är något inplanerat där men tror inte det.

Idag var vi riktigt nyttiga. Gick från Valhalla till Hydrotrim och körde babysim. Molly tyckte det var roligt. Sen gick vi hela vägen hem igen. Snacka om promenad. Så ikväll kanske man är värd en öl elller virre :D
    Skönt att promenera i vinterkylan så länge man är rätt klädd.

Nä om man skulle ta och jobba vidare nu.

Ha det boys!

• NiklasG

Hmmm tilägg. Såg just att det är ICE kurs den helgen. Så jag får ta det lungt med ölen om jag ska med den 9:e
    Så blir kursen av ska det filmas en del under ytan

• NiklasG

Patrik72, Jo hurtigt var det och riktigt skönt efteråt. Fast nog hade en bekväm varm bil varit nice det med

• NiklasG

Nu har du chansen Wedde, det finns ju två utmanare på badminton Bara ragga upp en badmintonspelare till så är saken biff

• NiklasG

Ett förtydligande ang munktells priser. Nya priser gäller från i år.
    100:- 17-19
    130:- 19-20
    120:- 20-21
    110:- 21-22

om jag nu minns rätt. Krångliga priser om ni frågar mig. Men om man bokar tider med avtal får man rabatt.

Tillbaka från Helsinfors idag. Vi hade en trevlig resa även om det är lite bök med vagn och barn, Helt klart värt det! Tog spårvagn till SeaLife och tittade. Åkte spårvagn tillbaka hela vägen riktigt trevligt.

• NiklasG

Grattis Patrik72 !!

Kan inte den 9/2 så ni får klara er utan mig. Hänger på nästa gång om det går.

• NiklasG

Lite gott vin till Melodifestivalen är inte fel..

Skål på er grabbar..

• NiklasG

Badminton kanske... Är snuvig så in i vassen just nu. Men kanske till fredag ska jag vara frisk. Kan spela lite med er om det inte dyker upp någon annan. Men bira skippar jag. Måste vara fräsh inför dykningen på lördag och söndag.

Så jag meddelar senare i veckan om jag kan eller inte. Försök hitta någon annan om ni kan så jag slipper

• NiklasG

Ledsen boys. Kan inte spela i morgon. Inte riktigt kry ännu och jag har elever på lördag, söndag så det måste gå i första hand.

Hoppas ni hittar någon som kan spela med er.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna