Inlägg från: NiklasG |Visa alla inlägg
  • NiklasG

Pappagrupp i Eskilstuna

Mindre än 24 timmar kvar... :-P

• NiklasG

Äh jag är för van att skriva i msn... :-8

• NiklasG

Mmmm mjums en laphroig (Eller hur det nu stavas) glider sakta o mjukt ned genom min strupe

Jaja.. Jag kommer också o flyger lite i morrn. Ska fixa en stor termos med kaffe ifall någon mer vill ha. Tänkte baka nån kaka också (ajdå nu skrev jag det här o blir tvungen att baka i morrn )

Frugan åker till sin bror medans jag flyger så hon släpper av mig.

Måste nog också skaffa en heli så vi kan krocka lite..

Återigen Grattis Wedde (o Solis) till Lima. Det är så härligt med barn.

Iggy: Konstigt att hyrdrotrim som hållt babysim så länge inte deltar i organisationen för babysim.

Ses i morrn.

• NiklasG

Jepps bra att dem gick åt.

Kul med ditt moddade plan Iggy. Har just moddat till mitt med vikterna jag stal av dig. Så nu är dem fastlimmade i kroppen på planets undersida lite längre bak än tejpen jag hade idag. Det kanske gör att svängarna går lite fortare när jag jagar dig

Får se om det kanske blir ett plan till med bara en vinge (Moddad dubbeldäckare).
    Kul med nya ansikten idag. Nästa helg kommer jag inte dock. Är i smögen och forkovrar mig i nya kunskaper och fräschar upp gamla (dyk kurs).

Wedde, har ditt kort. Vi löser det på nått sätt under veckan.

Nu ska jag upp och dra runt snabeldraken. Vi får besök senare.

Ha det!!

• NiklasG

Iggy: Cessnan verkar klart intressant...

• NiklasG

Swartling:
    bilderna från pulkaracet bidde det inte mycket med tyvärr.. men några små filmsnuttar finns. Ska lägga ut dem på nätet sen.

Molly ligger just på min mage o sover

• NiklasG

Wedde: Hoppas ni får sova om nätterna Passa på och njut så mycket det bara går de 10 dagarna.

Kan vi träffas så du kan få ditt kort? Eller ska jag lämna det till Iggy på onsdag när jag träffar honom på Babysimmet? Han ska kanske vara med på bandyn?

Som jag berättade tidigare ska jag till Smögen och dyka under helgen, åker fredag em och kommer hem sen söndag. Så ni får flyga för mig också. Nästa gång ska jag fixa lite "svansar" till planen så vi kan jaga varandra lite

• NiklasG

Noterat

Jag är klart på om det blir beställning. Verkar lite mer fart i det planet så slipper man ju modda så kraftigt som Iggy gjorde även om det såg kul ut

• NiklasG

Haha.. Patrik72.
    Jag var ingen inbiten modellflygare innan jag provade på en gång Kan hålla med om att det snackas mycket plan här just nu. Men så är det ju bara snack

Vilka sporter gillar du då?

• NiklasG

Så skönt att ni klarar er utan mig på fredag

• NiklasG

Här hemma är Mollsan sjuk. Riktigt hög feber. Sitter och gnyr lite då och då. Lider med henne.

I morrn bär det av till Smögen och lite kursande för min egen del.

Ha så kul med bandy och flyg.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna