Inlägg från: Iggy 82a |Visa alla inlägg
  • Iggy 82a

Pappagrupp i Eskilstuna

Vilken tur jag har, ingen har samma frekvens som mig!=)
    En kompis till mig som också är en leksaks tokig pappa köpte en liten helikopter han med idag efter att jag frestat honom på jobbet. Han hade säkert köpt en iaf. Han vill nog med på lördag och den kör ju på infrarött så den krockar ju inte med någon av dom hittills kända frekvenserna.

• Iggy 82a

Uppdaterar frekvenslistan
    NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27A, 27B
    Iggy 27c 2st, Infraröd C (heli)
    Skrothandlaren 40 C
    Jompabompa 27b
    Jonas Infraröd B (heli)

• Iggy 82a

Pappa elvkvist: Du frågade om babysim förut och jag fick se på nätet att NAUTIC (eskilstuna sport dyk klubb) har babysim i badhuset lördagar och söndagar, vet ej än om man måste vara medlem eller ej. Jag slängde iväg ett mail till dom så jag får snart veta.

• Iggy 82a

Wedde: Det låter jätte härligt, så spännande precis innan ungen kommer ut.
    Jag kommer ihåg hur jag kikade ner och såg när det var på gång då blev jag helt skakis och verkligen fattade att det är någon som ska ut därifrån, sen sa det plupp och ut kom en liten bebis!!! Sen fick vi se att det var en kille och då tittade vi lite frågande på varandra och bella sa: är det inte en liten Theodore och självklart höll jag med, det var en Theodore.
    Jag är glad för eran skull, härligare ögonblick går nog inte att hitta!=)

• Iggy 82a

Jag ändrar och uppdaterar frekvenslistan:

NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27A, 27B
    Iggy 27C 2st, Infraröd C (heli)+ Jonas 40A, Infraröd B (heli)
    Skrothandlaren 40C
    Jompabompa 27B

• Iggy 82a

Jag kollade på www.babysim.org och hydrotrim står inte med bland godkända babysim i södermanland men nautic står på listan.

• Iggy 82a

Vad jag vet så blir det av trots att wedde fick en liten Lima.
    Samling strax innan KL 11:00. Plats: På hörnet där bla vm data finns. Vägbeskrivning: Om du åker förbi MVC ut ifrån centrum så är det i första korsningen efter MVC. Snett över korsningen från parkeringen. En hög med leksaks glada pappor står där och går inte att missa. Är du där innan alla andra så kan du kolla vart dom två dårarna i en gul vrålande ford 75:a tar vägen (jag och Jonas).
    Vi tänkte hinna dit till kvart i 11 ungefär.

• Iggy 82a

Nu har jag börjat ladda planen! Bara 3h 45min kvar innan flygning!

• Iggy 82a

Fasen vad roligt det var att flyga idag, mitt modadde mördarplan ska snart läggas under skallpellen så det kan få lite mindre sväng radie. måste dra iväg och kolla på större billbarnstol bara.
    Goda muffins du hade gjort Niklas!

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna