Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Raggare?

Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
    Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)

Vad tycker du??

Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raggare?
  • Billy och Jag

Ja, raggarlivet är super kul.. :) Och vi tvättar oss faktiskt ibland! :D Är nyfiken på varför vissa tycker att vi är äckliga??

För att vi inte kör i sprillans nya BMW med snobbkläder??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Billy och Jag

Hum, jag måste säga att jag känner ingen raggare som förtjänar att bli kallad för äcklig. Hur är man om man är äcklig??

• Billy och Jag

Lola: Ja, det är väll det raggarkulturen handlar om? =)

• Billy och Jag

Jo precis.. Det finns ju töntar inom alla kategorier :)

Men det är härligt hur man blir omtyckt som den man är i de flesta raggarkretsar... Jag tänker faktiskt "töntar" om de som säger att de hatar raggarbilar.. Vad är det för fel på dem? Haha.. Det känns som att de är rädda för att gå mot strömmen :)
    Men det är bara vad jag tänker.

• Billy och Jag

Haha.. sen finns det ju Volvoraggare oxå :P Ska man vara raggare kan man väll iaf ha en raggarbil.. Och har man inte det så behöver man ju inte låtsas om att en svensson-bil är det! :P

• Billy och Jag

tahira: vart bor du?? Raggare finns det ju överallt.. :)

Lola: vilken tur du har!! =) Raggare är ofta så härliga och glada! :) Vi har precis köpt raggarbil och det är sååå kul!! Det är ju en livsstil. Fast vi klär oss inte som raggare jämt och sånt.. Det sitter ju inte i kläderna! =) Men man kan ju inte göra så mycket åt gåshuden som kryper fram till ljudet av en V8 :)

Tom min "halvsnobbiga" syster gillar att åka raggarbil med oss! :) Det är ju super kul!!

Hellre raggare som lunkar fram i en stor bil än alla småkillar som susar förbi i sina riskokare, nästa-döden.

• Billy och Jag

Åh, det vill jag också ha!! :) Får väll sy en själv.. haha. .de finns oftast bara i mini storlekar! :)

Jag ville ha en Mustang, men det är min drömbil och jag skulle vara så rädd om den.. Så vi köpte en galaxie ist med solbrändt tak som tål en ölburk eller två =) Plus att den är mycket större.. Snart är det vinter cruising också :D

• Billy och Jag
  • Billy och Jag

jag tycker att det är extremt töntigt och pubertalt att ens tycka att man är en tönt eller äckligt för att man är raggare. Det är skrattretande! Haha.
    Fjortisar? kan jag gissa...

Svar på tråden Raggare?