Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Jag hänger på den nya tråden!

• bianca2

Medusa! ja, tråden verkar vara stängd tyvärr men det är roligt att du hittade hit! inga blödningar på ett bra tag så det känns skönt!
    sole - hoppas du mår bättre, själv mår jag lite illa när jag åker t-bana på mornarna (trångt o varmt). jag mådde ju inte illa alls de 3 första månaderna så det känns lite skumt.
    swenglish - ha en underbar semester!
    ang vikt har jag gåt upp hur mycket som helst! jag gick upp bara 5 kg på några veckor efteratt jag plussat. slutade ju röka! känner mig enorm men när jag tittar på mina magbilder känns det inte så farligt.
    imorgon är det julavslutning med  eleverna och sen blir det jullov i 2 veckor!
    kramar till alla!

• bianca2

Medusa! jag ska göra tillväxt ultraljud på sibyllekliniken i v 32! kostar bara 260 kr! det kan vara lite svårt att få tid så ring nu!!! idag har jag julavslutning med elverna - imorgon går jag in i v 29 och ska till bm! ha det bra! kram

• bianca2

Frill! Oj! Hoppas det håller sig bra nu! Om inte tycker jag du ska åka in och kolla! ha en härlig dag! kram

• bianca2

Hej!
    Går in i v 29 idag. var hos bm nu på morgonen: sf mått i v 29 = 28 (tydligen normalt) järnvärdet var 118 vilket är högt för mig. är ju vegetarian och vid inskrivningen hade jag bara 106! hjärtljuden låg på 148!!! jag o min kille har ju hela tiden trott att vi ska få en liten kille men nu är vi helt övertygade om att det e en liten tjej! åh! jag är så nyfiken! Själv har jag gått upp 10 kg sen inskrivningen men jag hade gått upp 4 kg innan inskrivningen, direkt efter jag slutat röka... hm.
    men annars verkade allt super! jag mår ju så bra. har inte ont nånstans bara lite problem att få på sig skorna!
    jag köpte även ett vetebälte. verkar skönt och kostar bara 250 kr!
    ha en underbar jul allihopa!
    Fika i januari låter kanon!
    kram kram

• bianca2

Hej på er och god fortsättning!
    Hoppas ni alla mår bra och era magar oxå. jag o bebben mår bra men har själv haft en liten lågmäld jul. min pappa fick en liten mini hjärtinfarkt dagen innan julafton och han ligger fortfarande kvar på danderyd. han mår bra nu och får troligtvis komma hem imorgon men denna jul harbarit lite extra mycket flängande i och med att man vill hälsa på varje dag. trots omständigheterna har den varit fin. mycket värme och mat!
    kramar

• bianca2

Vi förstod väldigt snabbt att han mådde bra eftersom han körde sina charmerande kvinnoskämt (det kan inte alltid vara lätta att uppfostra 3 döttrar ). så skönt känns det nu när han får komma hem! sitter o njuter av goda fruktsmoothies som vi gjort m vår nya mixer! ha en underbar kväll. kram

• bianca2

jag känner mig så bortskämd - hade min första sammandragning (som jag känt i alla fall idag). men den gjorde knappt ont. Bra att du sjukskrev dig Vivs!!! lika bra att ta det lugnt. Vet inte riktigt vad man ska köpa. min komois som fått en liten Elsa har en påse. den var väldigt stor men hon har ju hela vintern kvar!

min kille har faktiskt hört hjärtljuden flera gånger bara genom att vila sitt huvud på min mage oftast får han även en spark eller två
    Går in i v 30 idag!!!
    kram kram

• bianca2

Hej på er och gott nytt! Detta är året då våra bebisar kommer!!!!
    Det är så mysigt att läsa om hur ni har det. Själv är jag fortfarande lite sliten efter allt firande. kom inte i säng förrän efter 5 på morgonen.
    har ledigt denna vecka oxå. skönt.
    ha det bra alla!
    kramar

• bianca2

Emma! tror absolut att det går br. har hört att man ska vara minst i v 32! själv kommer det bara vara nån dag innan jag går in i v 33! spännande!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3