Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Cirpen!
    Tycker INTE du är löjlig!! klart det inte är så kul med en avtackning när man blivit uppsagd. jag skulle oxå tyckte det var jobbigt!
    Hoppas det löser sig!

kram

• bianca2

he he, sportlov v 39! jag menade faktiskt v 9
    ska oxå skriva i listan.
    har varit på vattengympa. sköönt!

• bianca2

Hej på er!
    Hoppas ni alla mår bra. Har oxå läst den fantastiska tråden med roliga förlossningar. älskar den
    själv har jag haft en härlig helg med promenader, semlor, mys med vänner o killen.
    funderar oxå på den där berömda väskan. vad ska man ha medsig egentligen?
    gärna februariträff!!!
    kramar

• bianca2

vivs!! vilken bra lista! jag har inte riktigt tagit tag i det där ännu men jag är hu bara i v 34! ska ju flytta oxå i slutet av februari så jag hoppas faktiskt att lilla bebben håller sig tills den är beräknat! ha en bra dag!
    kramar

• bianca2

hej tjejer! hoppas ni alla mår bra! själv har jag fått ngn skum inflammation i vävnaden mellan revbenen? (tydlihgen vanligt) o är sjukskriven 50% från o m imorgon. ärligt talat skönt m sovmorgon o varva ner lite!
    var hos min kompis o träffade hennes Filip 8 dagar igår!!!! hur söt som helst! snart är det vi!
    kommer gärna på måndag!!! e de nån som vet om det finns nån vegetarisk mat där?

Träff måndag 5/2(vi kan ju säga 18.00 igen för att vara säkra)

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger
    Frill (så gott som säker)
    Bianca

• bianca2

snällt. jg äter ju även fisk och i "värsta" fall så får jag väl äta kött. jag äter kött en gång i månaden under graviditeten och februari har ju inte börjat ännu! sov gott!
    kram

• bianca2

Boka!!!! var inne på menyn o det såg kanon ut. vill nog ha kött men det stod att de även kunde fixa vegetariskt. supergott och trevligt!
    Medusa! ja, det verkar vara samma ställe fast jag har på vänster sida. det gör ju inte så där fasligt ont hela tiden men det e skönt at tvarva ner lite innen bebben kommer!
    kul att ses på måndag. ha en bra kväll
    kramar

• bianca2

Sole! suveränt att du bokat bord! ska bli så gott o trevligt!

• bianca2

Frill! ska inte du ha den 14/3 - en dag före mig? men jag går ju in i v 35 imorgon - och du igår? skumt

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3